• evenflow

Missnöjd med tre abonnemang!

Köpte mob + abonnemang hos tre i höstas. Har dålig täckning både hemma och på jobbet,(Sthlms innerstad). De har haft tekniker på gång sedan i januari! Nu har jag tillslut fått rätt i att avsluta abonnemanget, eftersom de inte levererat det jag betalat för.

Men efter minst fyra samtal m kundtjänst är det fortfarande problem för min nya operatör att portera över numret! Först sa de på tre jag måste betala sista räkningen innan det gick, blev kopplad till ekonomiavd som sa det inte stämde, nu senast sa de numret låg i karantän därför det inte gått att flytta, får se om det funkar bättre efter mitt sista samtal...

Är det någon annan som haft problem m tre? Och mina erfarenheter av deras kundtjänst är bedrövlig!

• Svar på tråden Missnöjd med tre abonnemang!
  • trollmammsis

3 är värdelöst!!!  vi hade också abonemang via dom men första omgången så la båda våra mobiler av efter ca 1 år... fick erbjudande om att förlänga och då få nyare mobiler... okk tänkte vi com måste ju vara bättre.... NEJ du efter ca 1 år la dom också av..

sen skulle vi ändra abonemangsform till den allra billigaste och ha tills bindningstiden gick ut eftersom vi inte använde odm mera..samtidigt sa vi upp båda våra abbonemnag och tjejen i telen sa att nu var det klart, vi skulle bara betala abbonemanget i 3 månader till... efter nån månad så ringde jag för att dubbelkolla men då sa killen att dte inte alls var uppsagt och det kan man inte göra via telen och inte till kundtjänst..   SUCK... han fixade det men då blev det ju YTTERLIGARE 3 månaders uppsägning.. så ny jäklar hoppas jag att det är sitsa fakturan denna månad!!!

ALDRIG mera 3!!

Sagan om Isfolket
  • Mumfy  1

Jag & sambon är nöjda med 3 ,ändå bor vi på landet på Gotland ,har aldrig varit några problem förutom med täckningen ibland ,men det har nästan alla operatörer här på ön

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Teskedsmamman

Med första telefonen så hade jag stora täckningsproblem, fick testa olika telefoner av samma märke och det var skit alltihop, så jag bytte märke och det fungerade alldeles utmärkt och har så gjort i 3 år.

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • c0ol

Ja de problem som varit med tre är att telefonen är kass, och det har då varit LG, SE fungerar utmärkt. Tre som operatör tycker jag gör ett bra jobb, alltid i teknisk framkant

• Mumfy  1
    c0ol skrev 2008-03-21 21:30:48 följande:
    Ja de problem som varit med tre är att telefonen är kass, och det har då varit LG, SE fungerar utmärkt. Tre som operatör tycker jag gör ett bra jobb, alltid i teknisk framkant
    Håller med ,har en se nu & är supernöjd
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Teskedsmamman
    c0ol skrev 2008-03-21 21:30:48 följande:
    Jag hade SE 608 som inte fungerade här, då bytte jag till LG, den fungerade utmärkt men jag gillade inte telefonen. Hade sedan en SE K800i som fungerade utmärkt, när det var dags för förnyande av abonnemanget så tog jag en SE K850i som också fungerar utmärkt!

Alla mina telefoner har fungerat längre än 1 år.

VI bor precis i utkanten av sändningsområdet så i vissa rum är det kass täckning men det gäller alla telefoner/abonnemang.
    Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • SystemRestore

Nu efter att ha vart kund sedan 3 startade i sveriuge säger jag äntligen upp mitt abonemang. Jag älskar deras teknik o allt men... varje månad måste jag ringa o korra räkningarna... dötrist!

Svar på tråden Missnöjd med tre abonnemang!