• aiight

Redken - bra?

Scampoon jag har nu börjar ta slut. Använder system professional från wella samt balsam från joico
    är helt nöjd, men jag har sådan lust att testa redken

någon som har testat, bra eller dåligt?

• Svar på tråden Redken - bra?
  • homemade

Jag har använt de i säkert tio år, helt underbara tycker jag. Luktar supergott med.

• aiight

vilka använder du?
    det finns många olika sorter

vågar jag fråga om testprov? et inte om jag vågar köpa schampoo för 200-300 hundra och det visar sig inte passa mitt hår :/

• homemade

Det finns hos en del frisörer, fråga dem så ser de vilken hårtyp du har. De har massa olika färger och till mitt hår kan jag ha 4 st av de olika för jag vill med variera mig ibland och byter då färg på flaska bara. Tex iställer för för blont håt så tar jag för behandlat hår eller på sommaren ett med uv skydd

• aiight

mitt hår är inte färgbehandlat
    så jag tvekar mellan smotth down och den som tillför fukt

vet du hur den smotth down funkar?

• Queequeg

Har använrt deras produkter i ca 17år finns inget bättre hårvårdsmärke.

• aiight

då är du rätt insatt:)

jag vill helst höra er och vad frisöer har att säga :)

jag har lockigt/vågigt hår. obehandlad, en aning torr ibland
    vet inte om jag ska ta smotth down, hur blir håret efteråt?
    och den för lockigt hår vill jag inte ha, då jag inte vill ha lockarna utan bara 'vågor'

• homemade

Men utav curls får du inga lockar direkt, det bara vårdar lockigt hår bättre utan att tynga ner så att det inte blir risigt utan att lockarna blir separerade. Jag har rakt hår och använder der just nu. Har även det röda och gula som jag växlar mellan även body full ibland

aiight skrev 2008-03-22 09:29:01 följande:
    då är du rätt insatt:)jag vill helst höra er och vad frisöer har att säga :)jag har lockigt/vågigt hår. obehandlad, en aning torr iblandvet inte om jag ska ta smotth down, hur blir håret efteråt?och den för lockigt hår vill jag inte ha, då jag inte vill ha lockarna utan bara 'vågor'
  • Queequeg

Det bästa är att gå till en frisör som säljer produkterna så de får titta och känna på ditt hår, för att kunna avgöra vad som pasar just ditt hår bäst.

• whole lotta love

Kan bara säga att Redkens All soft är rena mirakelprodukten - jag lovar!! Håret blir jätte lent, och lätt att reda ut. Visst, det är dyrt som sjutton, men väl investerade pengar. Ett litet tips att komma billigare undan, är att skicka bud med någon ( om du nu har sådan tur som har vägarna förbi New York, eller faktiskt USA i allmänhet. Betydligt billigare där...

• Znuttan6

Finns att köpa på Tradera åxå!

Svar på tråden Redken - bra?