• sweet83

hade jag ägglossning?

Igår när jag och min man var ute och promerade med vår 8 månaders valp var jag otroligt överbeskyddande över hunden och väldigt orolig att han skulle springa iväg.. När jag kom hem tänkte jag att det kanske kunde ha berott på ägglossning.. hormoner eller något..? Skall ha mens nästnästa vecka.. Kan det ha varit att jag kände av den?

Någon som känt lika med ett husdjur?

• Svar på tråden hade jag ägglossning?
  • Pikaur

Man kan säkert känna modersinstinkt över sina djur ibland.

• sweet83

Jo, modersinstinkt känner jag alltid, men jag brukar inte vara så extrem som jag var igår. Blev orolig så fort han hamnade 2 meter bakom.. :)

• Snigel84
    Obert skrev 2008-03-22 21:50:00 följande:
    Jösses...
    ..instämmer...
  • MajaLinnéa

Men snälla.... är det ett skämt?

• sweet83

Nej absolut inte, men det verkar vara många som inte har djur som svarar negativt...

• Sofie79

Jag har en vovve och är absolut inte så överbeskyddande. Det är en hund. Visst, jag skulle skydda min hund vid fara. Men det är fortfarande en hund.

Mvh

Sofie

• La Lola

Öh...jag har hund, vet exakt när jag har ÄL...o jag finner din fråga lite märklig?

Tolkar du ditt överbeskyddande som ett symptom på att du ev hade ägglossning?
    Jag är lessen, men jag hajar inte sambandet?

//Gordon Ramsay är min idol
  • sweet83

Ja, jag är inte alltid överbeskyddande. Det var ju denna gången och då tänkte jag att det kanske berodde på det. Men jag har inte funderat över när jag haft ägglossning förrut. :)

Svar på tråden hade jag ägglossning?