• vackrastarflow

Någon som dricker Actimel regelbundet?

Har precis börjat dricka en om dagen. Blir ofta uppblåst efter jag har ätit, känns som lite småtecken på IBS ibland. Så jag tänkte testa Actimel nu när man får pengar tillbaka om man inte är nöjd. Undrar bara hur ni upplevt det??

• Svar på tråden Någon som dricker Actimel regelbundet?
  • Snorkis

Japp, jag har druckit den.. och jag märkte att jag blev bättre!

Men nu har jag börjat med den nya Valios Gefilus MAX, som är MYCKET bättre (för mig) Den finns på vanliga ICA!

• vackrastarflow

vad är skillnaden mellan de två?? (det finns ju en del alternativ! vilken ska man ta liksom?)

• vackrastarflow

någon annan kanske??

• Snorkis

Jag vet inte riktigt skillnaden, utan du får nog prova dig fram vilket som passar dig bäst...

• vackrastarflow
    Snorkis skrev 2008-03-23 15:45:18 följande:
    Jag vet inte riktigt skillnaden, utan du får nog prova dig fram vilket som passar dig bäst...
    yass tack för svaret iaf!
  • Cachou

Jag har inte märkt ngn skillnad pâ magen men däremot märker jag en skillnad pâ förkylningar.

Om jag dricker actimel är jag mycket mindre mottaglig för förkylningar, detsamma gäller min pojkvän. Direkt dâ vi slutar med den sâ blir vi förkylda.

För magen har jag dock inte märkt ngn skillnad, och jag har massor av problem med den, men det är nog olika för olika magar. Testa och se hur den fungerar för dig.

Svar på tråden Någon som dricker Actimel regelbundet?