• Soulfly

Bada i simhall i v 37??

Har planerat och åka till ett äventyrsbad med min lillebror nästa vecka då ja e i v 37.Men det e la inge farligt? Det ligger 1,5 timma bort från där ja bor,så de e en liten bit. men ja kan la inte tänka mig att det skulle va nåe?

Som o bada bubbelpool eller åka rutschkana eller simma i vågmaskinen?

Jag ska bli mamma i april ♥
  • Svar på tråden Bada i simhall i v 37??
  • sleeping angel

Jag har hört att bubbelbad ska man inte bada om man är gravid, vet inte om det stämmer, men annars kan det ju inte vara någon fara? Ha det så kul!

• Soulfly

Ne man tycker ju inte de,vatten borde la inte sätta igång en förlossning,hehe
    tack för svaret!

• 2007 Mamma

Bubbelpool ska man ju inte bada och rutchkana skulle jag inte heller åka!! Annars går det nog bra.
    Förresten när jag gick på gravid-vattengympa så fick man bada fram till vecka 38 pga infektionsrisken.

• Climma

Tror inte det är nån fara. Själv badade jag fram tills jag hade en vecka kvar. Ha så roligt och njut! Är skönt att vara viktlös så där på slutet

• Soulfly

oh va bra,super tack för svaren då e det bara o simma på

o som du skriver climma,säkert hur härligt som helst o va viktlös

• whatelseisnew

Jag får ej bada bubbel pool eftersom jag har sammandragningar sen v 14 så BM förbjuder mig allt kul utan att simma längder och flyta...=( men om du ej haft några problem ser jag inga hinder..Njut av det hela och ha det så kul...=)

• estelle01

Har slemproppen gått ska man inte bada annars är det nog ingen fara.

• Skytten75

Jag badade ute i hav och sjö eftersom min dotter är född sommaren 2006 när det var så varmt & gott.

• trebarsmamma

jag badar och bubblar ganska ofta i badhuset, och bara för att slemproppen har gått så är det ju inge hinder för att man inte ska kunna bada, slemproppen kan ju gå flera veckor innan man har bf.

• jush

På min vattengympa fortsätter folk att bada fram till BF, och även de som går över tiden...
    Och 1,5 timma från hemmet, det är väl inget. Har precis kommit hem från en resa till Paris, är i v 37 nu Så länge det känns bra ska man fortsätta leva som vanligt och vara aktiv, och inte bara sitta hemma och glo! Ha det så bra, lycka till med allt!

Svar på tråden Bada i simhall i v 37??