• Lucasmamma

Färg på tapeter inne hos era barn?

Vad har era barn för färg på sina tapeter i sina rum? (Både killar och tjejer)

• Svar på tråden Färg på tapeter inne hos era barn?
  • bodil louise

Min äldsta son har blå tapet med bilracebård, son nr. 2 har vita väggar,fast ska få ommålat, +vill ha kinateckan för vänskap&kärlek, yngsta dottern har en jättefin färg i sitt rum:målade om där för 1/2 år sen:heter kärleksört, är lila,rosa,blå nyans, svårt att beskriva, varm o fin färg.
    Vi har gått på hur dom är som personer o vad dom trivs med.

• trollmammsis

vi ska flytta och där är ena rummet nytapetserat men 3 st knallrosa väggar och en rosa fondvägg med disneys prinsessor... lite väl mycket rosa för min smak men dottern e skitnöjd..såklart....  lilla tjejens rum har lila väggar med en stor bred nallepuh bård med vit bakgrund, och en fondvägg samma som bården..dom väggarna ill jag dock måla om i itt eller ljusgult för att bården ska passa in lite bättre....

just nu har dom blåa väggar för vi har inte hunnt fixa dom ännu och nu kom flytten

• pyretina

Vi har vita tapeter (var där när vi flyttade in) och en väggmålning som jag nyligen har börjat jobba med..

• AForsström

Sonen har målat blått...vill ha det så o ingen bård eller nått
    Dottern har lila med en mörkare lila fondvägg, vill ha upp Bratz eller disney prinsessor på väggen..ska bara bestämma sig för vilka....
    Minsta dottern (i magen) Har fått ljusrosa tapeter med en rosa med vita döskallar på fondvägg

(¯`°?.¸ ♥ GRAVID ♥ ¸.?°´¯) med en liten Nhea Bf 19/5
  • Thuva03

Min dotter har haft romansfärg med prinsessor som bård. Men nu när vi flyttar så vill hon ha blåtapeter med en bård med nallar som håller i små hjärtan. Hon har fått valt helt själv eller jag har ju bestämt vilken blå färg det får va ungefär. Hon har fått tre att välja mellan.

Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!!!
  • KIKINA

MIn son har gröna tapeter. Vill inte ha massa "krimskrams" utan det ska vara rent. Blir så mycket annars med tavlor och sånt tycker jag. Hela hans rum går i grönt/blått/vitt/rött.

• beadis

min äldsta har en himmelsblå tapet, o yngsta har en mörkare grön

• moretime
    beEMbe skrev 2008-03-22 18:44:53 följande:
    Grabben har vit med hulkenbård och tjejen har rosa med vit fondvägg och barbiälvbård. (Knapps så jag vågar skriva det här på fl )
    Både tjejen och killen har blå tapet...får jag en poäng nu här på FL... *S*
Svar på tråden Färg på tapeter inne hos era barn?