Regnbyxor med hängslen
Kan man verkligen ha det i skolan. Dottern vill ha det nu när det är dags att köpa nya och hon går i trean. Är lite rädd för att det skall ses som barnslig.
Kan man verkligen ha det i skolan. Dottern vill ha det nu när det är dags att köpa nya och hon går i trean. Är lite rädd för att det skall ses som barnslig.
Klart man kan
Sen kommer hon kanske upptäcka en dag ifall hon är rätt ensam om det att hon vill ha samma sak som alla andra om hon inte är tjejen som vill sticka ut men då får vi hoppas att det är dags för nya igen
De är ju bra och hon verkar inte bry sig om det. Hon tycker att de sitter på bra när det är hängslen. Var mer jag som tycker att det kanske passar bättre för mindre barn.
Jag har sett barn på lågstadiet med hängselbyxor men med tiden ser man mer o mer midjebyxor och tillslut vind/regnställ i mer vanligt tyg men ska det lekas o plaskas och sitta på backen så är nog ett par galonbyxor med hängslen bra så länge hon vill det själv.
Ja här plaskas det rätt bra, särskilt med den vintern som vi har haft.
Någon mer denna sena timme och glad påsk.
Är visst dålig på att stava ser jag.
Någon mer med barn i den åldern som har tips.
Visst kan man det. Vinteroverall och hängselgalonisar är praktiskt för skolbarn. Tror att det här varierar en hel del i landet. I större städer kanske det är lite mindre vanligt, men jag bor i ett mindre samhälle och där är hängselbyxor i skolan inget konstigt alls.
På min sons skola har nästan alla barn på lågstadiet hängselmodell, praktiskt och bra tycker jag.
Valmar, visst är det smidigt. Brukar barnen på din sons skola använda overall?
Mina killar vägrade hängslen när de började f-klass(6årings). De vill bara ha midjebyxor. Termobyxor däremot går bra med hängslen. Konstiga pojkar
Min son går på mellanstadiet och har regnbyxor med hängslen men det finns mindre och mindre storlekar i hans ålder
Båda mina har det och det funkar alldeles utmärkt
Går det inte att köpa lösa hängslen, så kan man ha både och.