• Ina w

Var kan jag hitta en nässug?en dag som denna...*hjälp önskas*

Lillan på sex veckor är snorig och jag hade behövt en nässug nu helst!
    Men vet nån vart jag kan köpa en idag?*desperat*
    Babyproffsen och dom är väl inte öppna idag.

Mvh Ina

Izabell 6/2-2008.. *min sessa*
  • Svar på tråden Var kan jag hitta en nässug?en dag som denna...*hjälp önskas*
  • sstl

Har inte Maxi eller Coop forum sånna "vanliga" nässugar, om du vet vilka jag menar.
    Har för mig att vi köpte vår ena nässug på Eko hallen eller Maxi och de har öppet idag (iaf här).

Dexter 07-03-01, Trix 08-03-14
  • stayinshape

Hej på dig!

Det blir kanske svårt att köpa en, men du kanske kan låna av någon bekant?

Annars skulle jag satsa på ett jouröppet apotek eller ett köpcentrum med barnbutik.

Fler och fler köpcentrum har öppet även på helgdagar, allt för att sälja mer : )

Mvh En Nyfiken Pappa

• mr nice guy

tyvärr har inte apoteket näs sugar längre.. vi köpte vår i en barn affär..

stayinshape skrev 2008-03-23 06:37:56 följande:
    Hej på dig!Det blir kanske svårt att köpa en, men du kanske kan låna av någon bekant?Annars skulle jag satsa på ett jouröppet apotek eller ett köpcentrum med barnbutik.Fler och fler köpcentrum har öppet även på helgdagar, allt för att sälja mer : )Mvh En Nyfiken Pappa
  • juniie

Maxi har och dom har öppet idag

• ElsaMelodie

eller så suger du rent med din mun,måste man så måste man, bebisen måste ju kunna andas. Vet att min mamma brukade göra så när jag var bebis, tror inte att det fanns nässugar då. Vet att det kanske är lite äckligt, men tror mig det finns värre saker att få på sig =)

• IdaN

Den som dom har på eko hallen är jätte bra och den använder jag jämt när lillan är förkyld och om man kollar på ekohallens hemsida så har dom öppen 11-17 söndagar och helgdagar så tror de gäller hela landet.
    Men sen har ju som några andra säger maxi och coop det med och dom har ju garanterat öppet en stund idag i alla fall.

Lycka till.

Kram Ida

• Ina w

Kanon tack alla, får åka till maxi och och coop och kolla tack

Izabell 6/2-2008.. *min sessa*
Svar på tråden Var kan jag hitta en nässug?en dag som denna...*hjälp önskas*