• Fommpen

Någon som har en Babybjörn potta med hög rygg?

Jag har fastnat lite för babybjörns potta med ryggstöd. Men den kostar skitmycket enligt mig. (369kr) och jag vill att barnen ska ha en varsin, och 740kr för två pottor är dyrt.

Men nu undrar jag om det än nån som har den? Är den "bättre" än vanliga pottor? Värt priset? m.m..

Vilda och Adam 22/12-06
  • Svar på tråden Någon som har en Babybjörn potta med hög rygg?
  • Mickis74

Vi köpte varsin åt ungarna, men dom ratade potta båda två...så för oss var det att kasta pengarna i sjön.

Tror inte att den är bättre än andra pottor.

• I love Zack

Min pojke började med den. Gick jätte bra, han ratade den billiga från öb som vi hade på övervåniingen. Nu har han en ring på toasitsen.

Mamma till Zack 2år och bebis i magen
  • vivianne

Vi har den och den är väl bra, stabil att sitta på,lätt att tömma och göra ren och ser snygg ut i badrummet. Men den är i princip oanvänd - Babybjörns toaring var ett ännu bättre köp för oss!

• Hannah76

Den ratades här hemma av min stora tjej när hon var liten, efter det så köpte jag billiga pottor som jag kunde kasta efter ett tag.

• abovo

Sonen älskar sin "tron" och kan sitta länge, llänge i den. Just för att den var så stadig och skön att sitta i så lärde han sig snabbt at bli torr. Vi hade /har den framför TVn och det kan ofta vara det som är svårt, att få barnet att sitta så länge det behöver i början.
    Den är väl värd pengarna.
    Babybjörns toasits är också superbra!

Förresten. De billiga pottorna var för små för vår son. de är mindre

• Fommpen

Oj det var en del olika svar... Hmm.. Det är bara till att chansa och hoppas att ungarna gillar dem isåfall antar jag!

Vilda och Adam 22/12-06
  • oxytocin

Oj, kostar den 370 kr? Jag fick köpa en oanvänd av pappas kollega för 75 kr... vilket fynd jag (ovetandes) gjorde då.

• Dixie

vi har en sådan på ovanvåningen och en billigare variant där nere, men sonen använder båda lika flitgt!

Jag köpte baby björn pottan på Coop - där är den billigare än i barnaffärer

• mariahammarberg

prova att köpa en billig som båda barnen får testa. funkar den kan man ju köpa den lyxigare sedan och sälja den billiga.

• Niinis

har en sådan men den är nästan oanvänd. skulle inte köpa en så dyr ännu en gång. sonen använder toan hellre.

• Wagram

Vi har en sadan, och jag tycker att det funkar valdigt bra. Det basta tycker jag ar att den ar stabil, eftersom min son ar lite kanslig for nar det kanns ostabilt och otryggt.

Svar på tråden Någon som har en Babybjörn potta med hög rygg?