• ia31

Snälla någon som kan hjälpa mig om dagskryssning med viking line

Är det någon som har åkt på dagskryssning med viking line alltså en sån man åker över dagen som man inte sover på....
    kanske nån som har åkt över på påsklovet?
    funderar på att åka imorgon men fan det blir så tidigt bussen åker kl 05.00 är det värt det?
    nån som kan snälla hjälpa mig

• Svar på tråden Snälla någon som kan hjälpa mig om dagskryssning med viking line
  • Terppa

jag kan tycka att du borde satsa på en 24 timmars med cinderella istället, inte så mkt dyrare ju, finns för en hundring tex. o de e bättre avgång/ankomst...(avg.18.00 ank. 14.30)
    jag ska själv på en sån på tisdag!=)

• ia31

Terppa mm du har rätt fan jag har gratis kryssning med cinderella har du betalat hehe?
    plus att bussen är fan 200 kr billigare med cinderella
    ska du åka med barn?

• Terppa

ja de finns alltid gratiskryssningar men de blir tilläggskostnad om man tar avgång tors-lör.
    ja har alltid gratiskryssar till åbo o helsingfors oxå. de får man ju om man e med på viking...åkt fler gånger än ja kan minnas

ta cinderella, ja ska åka med en 7åring jag.
    de brukar dessutom oftast ha aktiviteter för barnen på loven.

• ia31

hehe brukar va så alltid gratis kryssningar med cinderella
    får jag fråga en sak?
    ska du åka själv? med barnet alltså

• ia31

Terppa bara undra funderar på det själv att göra så

• Terppa

jo jag kommer åka ensam med henne, har jag gjort förr. de går hur bra som helst tycker iaf jag. =)

• Cavatine

Jag åkte häromveckan med min man, vi enades om att det inet fanns så mycket att göra om man inte har barn. Vi hängde ios en del i den lilla spelhallen, hehe.

Barnen som var på båten hade hjärtligt roligt i bollhavet verkade det som!

• ia31

Terppa: kul att höra att andra kan med göra det åka själv alltså jag vill bara komma iväg lite då blir det iofs mer om ett tag

Cavatine: jasså det va ju kul att göra kul när det finns för barnen ju....va det mycket barn på båten?
    jo den spelhallen är rolig med hehe

• Cavatine
    ia31 skrev 2008-03-23 23:58:15 följande:
    va det mycket barn på båten?
    Det var ett gäng, men inte värre än att det gick hyfsat lugnt till bland bollarna. Jag satt ett tag och bara tittade på hur de små knattarna hade problem att ta sig fram därinne, hahaha. Båten vi åkte hade pool också, men därnere var vi aldrig.

Om man bokar mat (1 mål ingick i den resa vi bokade) så får man bokade platser i matsalen. Det kan vara bra att veta att man inte behöver stressa, en del stod och trängdes som tusan vid ingången - lite onödigt.

Trevlig resa!
Svar på tråden Snälla någon som kan hjälpa mig om dagskryssning med viking line