• Stumpan82

Någon som målat med Landora färg?

Som rubriken låter, ska måla om i köket och hallen. Tyckte att det var bra pris för 2 liter....hur blev resultatet, hur många varv fick ni måla( vi ska måla på tapet)

Jag är lyckaste
  • Svar på tråden Någon som målat med Landora färg?
  • cooki

Tycker de fungerar jättebra. Fick måla två varv för att det skulle täcka ordentligt (på tapet). Färgen torkade fort med!

♥ Noah 061218 ♥
  • Lingi

På tapet bara 1 gång provade, blev bra. På glasfiberväv målade jag flera ggr, kök, rum, hall.... Här finns några bilder: gabriellas.webalbum.se/gyb/23 Jag brukar rulla 2 ggr.
    Inget fel på färgen, vissa rum är målade 7-8 år sedan.

• olpansfamilj

Japp, i alla mina rum, se bilder i galleriet! Målade två gånger!

• Stumpan82

Tack så mycket detta kan nog övertyga min sambo att färgen är bra

flera målare är välkomna

Jag är lyckaste
  • happy pearly

jag använder alltid de färgen och den funkar kanon...Köper den på cheapy där är den billigaste som jag hittat, vi har den även på ica men dyrare där. målar två ggr, men de får man ju göra om man köper på måleriet också.. lycka till me målningen, min favorit är cafe 69, den färgen är snygg till allt.

• happy pearly

har favvo färgen cafe i köket de är skit fint.

• Stumpan82

jaså kan det skilja sig så i pris, här kostar 2,5 liter 129:- på ica maxi och cheapy 128:-

pearly du har ingen bild på cafe 69

olpansfamilj vilka färg koder har du???

Jag är lyckaste
  • MajaLarsson

är det en blank färg? kan man torka väggen när man målat med landora?

• happy pearly

till jessicka: man kan torka av väggen, de gör alltid jag med huset fullt av barn och hundar.

• happy pearly

Måste bara säga att jag blir så inspirerad av er när jag tittat i ert galleri, skulle också vilja ha de så fint hemma. Ska nog sätta igång och måla hallen känner jag.
    Min budget tillåter inte några större renoveringar, jag lägger alla mina pengar på alla våra djur och barn. men de är ju självvalt.
    men ni har så fint allihopa va duktiga ni är!!!

• MajaLarsson

pearly: åh, vad bra! måste köpa en hink å måla om ena toan snart då!

• evapinglan

hej..jättebra färg har målat om med den med..snygg och billig kram kram

• MajaLarsson

har någon målat med grafitnyansen? köpt sån färg till sonens!

• TheMilky

Landora ÄR ett bra märke kan du hälsa din man. Även målare använder den.

Svar på tråden Någon som målat med Landora färg?