• Sofne

Vad ger man en kille som fyller 7 år?

Min systers son fyller 7 år om en vecka och det enda han önskar sig är Pokemonkort och pengar. Jättetråkiga önskningar och jag har ingen fantasi så jag tänkte höra med er?? Vad vill man ha när man fyller sju år?

Wilma 16 januari 2006 & Lukas 13 september 2007
  • Svar på tråden Vad ger man en kille som fyller 7 år?
  • Lundby87

Kanske en snygg tröja med dessa pokemon?

• 2007 Mamma

En klocka! Finns coola billiga på Ur&Penn för runt hundralappen, bra att börja med!

Annars kanske någon lego-gubbe.

• AJS

En basketboll, ny cykelhjälm,tillbehör till cykeln(ny ringklocka, reflexer,handskar..) set m. bandyklubbor, planterings set inför våren, barnens bakbok(tror jag den hette), en påse vetemjöl + salt och en bok om trolldeg, besök på äventyrsbad eller ngt. exprimenthus..

• Sofne

Tack för tipsen. Fler????

• mooogn

Hm... Om han önskar sig Pokemon-kort och pengar så ser jag inte problemet

• Sofne

Pengar är så trist att ge och Pokemonkort vet jag att han får. Iofs kan han väl aldrig få för många men ändå..

Runt 150 kr

• Suck och suck

En kikare kanske? Finns billiga på Clas Ohlson. Verktyg. Barn tycker det är roligt att snickra. Ficklampor och cykellysen kan man aldrig få nog av. Ser sällan föräldrar ha cykellysen till sina barn, vilket de BORDE ha!

• 2007 Mamma

De har små döskalleboxar med en klocka & ett halsband i på Ur&Penn, kostar max 150kr. Finns även med fotbollar istället för döskallar. Mkt bra present om han inte redan har en klocka.

• Suck och suck

En slingerorm. (Förslag från min dotter. )

• KristenTjej84

Varför inte en cool vattenpistol? då kommer han absolut ta sig ut o ha roligt med sina polare då det är fint väder! min kusin blev jätteglad då han som 8 åring fick en vattenpistol av mig..

• mooogn
    Sofne skrev 2008-03-24 12:47:57 följande:
    Pengar är så trist att ge och Pokemonkort vet jag att han får. Iofs kan han väl aldrig få för många men ändå.. Runt 150 kr
    Okej. Inget roligt sätt att ge bort pengar, då? Kanske en massa guldtior i en liten skattkista, tjugor i en Pokemon-samlingsbok (tror att jag sett sådana böcker *S*)...
Svar på tråden Vad ger man en kille som fyller 7 år?