hjälp stökig tonnåring
Nu får jag ta mej f-n nog. jag behöver ha bra råd inte kritik.Jag har 2 tonnårsbarn.Vi har haft bra relation o pratat om det mesta. Men tills för ca.2v. vände det rejält.Det är stökigt o bösigt .Han har tjej sen ca 4 mån.Jag jobbar oregelbundna tider bor själv med dom (dålig kontakt med pappan)Han är 17 år snart dottern 15 1/2.Förut har jag kunnat lämna dom hemma men nu härjar han o hans kompisar runt ex. En har spottat snus i trapphuset, pojken spelat hög musik fått en varning från hyresv.Skjutit av små raketer av misstag har hans kompis gjort (en liten unge,ja undrar va dom har gemensamt?lillebror till tjejen men ändå?)
I kväll när jag kom från jobbet luktade det bränt då hade dom poppat popcorn som började brinna.Hans tjej var spydig
mot tjejens pojkvän.Han var ledsen o sårad.Jag har pratat med henne och kräver att hon ska be om ursäkt,det är inte hon som bor här.17 åringen är medveten om att han har bettet sig barnsligt det sista , han har alltid varit ganska mogen.Jag sa till att ingaen förutom dom som bor här är här om inte jag är hemma.Ja ja sa han då är inte jag hemma,ok.(är det någon som orkat läsa allt?)Jag känner mig irriterad o tjurig som f-n , inte så konstiggt.Vissa dar har det varit rena ungdomsgården här.Tollererar f-n inte mer.Det blir dottern som blir drabbad också det får f-n inte va andra ungar här på länge nu.Men om dom tar det på allvar vet jag inte men hoppas det.Orkar inte mer..