• Anonym

    Rida av sin kille.

    Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.

    Några tips på hur man rider skönast/smidigast?

  • Svar på tråden Rida av sin kille.
  • sunt liv

    tro att du å killen kommer i form när du väl har satt dig rör lite på höften så får du igång han . killar brukar ta tag i höften å styra lite hur dom vill ha de lycka till

  • Anonym (tips)

    Rid inte "rakt upp och ner" utan "gnessa" mer "fram å tebax"
    Då får du klitorisstimulering samtidigt Flört

  • Anonym

    Jag brukar göra som jag själv tycker i den ställningen.. han kan ju göra som han vill när han e uppe på :D hehe.. nä men va fan..man märkar ju vad han gillar o inte så det blir ju bra efter en stund.. Jag tror själva grejen e att inte tänka så mycket..

  • Anonym

    Ibland rider jag även från sidan, hukandes givetvis. Känns också riktigt bra !

  • Tina och Fredrik

    Bästa ställningen så sköönt, man får pröva lite olika, rakt upp och ner och "gnugga" lite så man får lite massage själv:)

  • Anonym (k)

    Vill också kunna rida min kille, men jag har så otroligt dålig kondis så jag orkar inte alls länge!(pinsamt) konstigt för jag rör mycket på mig i vardagen, men just ridställningen där går det bara inte... tycker ni andra det är en "peace of cake" ?

  • Anonym

    Jag vill också veta Har äntligen träffat någon och vill ha det skönt!

    Känne rmig helt vilsen igen :) Ska man satsa på att man rider snabbt, hårt eller hur man rider? :) Och jag tycker det är lättare om man kan hålla i sig nånstans.. vad gör man annars? TIPS?

  • Anonym (xxxx)

    Man kan hålla i killens händer, armar, smeka pungen, mina händer brukar nog hamna på hans axlar...

  • Anonym (knäskålen)

    Jag gillar ställningen, men har så dåliga knän att jag inte längre klarar av den. Skulle vilja sätta upp ett rep eller nåt ovanför sängen att liksom hålla upp mig i så att all belastning inte hamnar på knäna.

Svar på tråden Rida av sin kille.