Homoföräldrar (tjejer) i Skåne
Finns det ngt flatpar som vill lära känna och kanske börja umgås med ett annat flatpar i Skåne.
Skriv gärna iså fall....vi har barn i olika åldrar, så det känns absolut som ett måste att även ni har barn.
Finns det ngt flatpar som vill lära känna och kanske börja umgås med ett annat flatpar i Skåne.
Skriv gärna iså fall....vi har barn i olika åldrar, så det känns absolut som ett måste att även ni har barn.
Hejsan!
Vi är ett flatpar och bor i Lund.
Har en dotter som är snart 4 år
Hur gamla är era barn?
//Therese
Jag är ensam med min busunge...men vill gärna träffa andra homo föräldrar.
Kram
Vi väntar barn om 10 dagar! Bor i Helsingborg!
:D Vad underbart!! Hoppas allt går bra.
Min dotter är snart 4 år, så var ett tag sedan förlossningen.. Men kommer ihåg hur fantastikt det var :D
Bor i Lund med dotter och flickvän.
Hej på er!
Vi vill oxå ha kontakt med andra lesbiska föräldrar. Vi har en son på 22 månader och en knodd i magen som förväntas komma 19 juni :)
hej! vi vill oxå gärna ha kontakt. har en bebis i magen som är beräknad till den 19 maj. vi bor i malmö!
Hej Yola!
Vad härligt, då börjar det verkligen närma sig.
Min dotter fyller fyra den 14 Maj, det går undan
jag träffar gärna andra! :) jag är ensam med mina troll som är snart 2 år och en som är 2 månader! :)
någon som vill ses?? vi bor i Kristianstad, men man kan ju åka någonannanstans och lära känna någon! :)
Nu har vår bebis kommit ut! På familjens hus i Malmö så har det startat öppen förskola för regnbågsfamiljer. Det är en lördag i månaden tror jag. Jag föreslår att alla kommer dit, så blir det lättare att spinna vidare sen...
okej, har du några tider och en vägbeskrivning hur man tar sig dit från centralen? det hade varit kul att komma dit tycker jag! :)
Hej hej.. Vi är en liten regnbågsfamilj som bor i helsingborg vi har en flicka på 4år. Vi skulle oxå vilja träffa andra regnbågsfamiljer :) ha en trevlig helg... /Tine...
vi träffas väldigt gärna! :) särskillt nu när sommarkortet kommer! :) *billigare att åka då*
sommarkortet rules! vi har redan köpt det och har tänkt att vi ska åka bland annat till hbg och fika på ett beryktat konditori och så kommer vi vara en hel del i yngsjö. får styra upp nåt!
yngsjö! perfekt! :) jag bor i Kristianstad! :) säg till om ni vill ses! :)
vilket konditori är det?
konditoriet vet jag inte namnet på, men dom har massa goda grejer som är veganska. det är därför som det är mödan värt för oss att åka dit! schnappi, ni kan kanske komma ner till yngsjö o bada nån dag. så får vi bygga ett stort parasol för våra små!
ja det låter som en jättebra idé! :) vi kommer gärna! :)
ni kanske vill komma hem till oss med om ni har lust! :) eller så kan vi hitta på något annat skoj! :)
Vad kul att ni fått nys om öppna förskolan för regnbågsfamiljer i Malmö. Vi träffas tredje lördagen varje månad. Nu är det tyvärr uppehåll i juli men nästa gång blir den 16 augusti kl 14-17 på Familjens Hus i Malmö (det ligger på Norra parkgatan 22, precis utanför folkets Park)
Hoppas ni alla kan komma, sist var vi 22 föräldrar och 12 barn.
Själv heter jag Hanna och har en nio månaders dotter tillsammans med min flickvän.
här är en regnbågsfamilj från Lund
skriv gärna !