• Fam Sjöäng

Bilder på fina begravningskransar TACK!!!!!!!

Min bästa vän, sambo och deras lille son på 2 år ska begravas nästa fredag och jag MÅSTE ha en jätte, jätte fin begravningskrans. När jag söker på nätet hittar jag bara vanliga tråkiga och jag vill ha en lite mer modern krans.

Nån som har en bild på en fin krans eller nån bra sida där det finns bilder????????

Supertacksam för svar!!

Sov gott älskade vän.
  • Svar på tråden Bilder på fina begravningskransar TACK!!!!!!!
  • HelleGbg

Först beklaga sorgen! vad fruktansvärt!! vilken tragedi med hela familjen!!

Ett stort hjärta av röda rosor eller rosa rosor är ju ganska gulligt!

• Fam Sjöäng

tack.
    ja det är så fruktansvärt hemskt. De dog i en bilolycka förra onsdagen

Jag hade tänkt ett hjärta med rosor och så vill jag på något sätt få in lite orkidéer också för hon ÄLSKAR orkidéer! Samtidigt vill jag inte ha en traditionell krans utan en lite mer personlig och moderna med lite typ "pinnar" och sånt i...

• PandaPrinsessa

Jag beklagar verkligen... Inga ord i världen kan trösta...

Kransen som du tänkt dig låter jättevacker. Om du inte hittar nån bild med en krans som ser ut så tycker jag att du ska prata med floristen om dina idéer. De kan säkert hjälpa till med att utforma kransen precis så som du vill ha den.

De varmaste kramar till dig och alla andra som sörjer familjen. Jag är säker på att begravningen blir vacker och minnesvärd.

lill-skrutten - vecka 31
  • Matanza

www.medisblommor.se/produkter.asp%20112

Här finns lite förslag. Jag hade ett hjärta men röda rosor och en kant med vita rosor till min älskade farmor!

Du kanske kan ha ett hjärta av rosor och sätta tre orkidéer någonstans på den.....

• HelleGbg

precis,fråga floristen,,dom kan ju sånt...kanske du kan rita upp någon idé att ta med dej till blomsteraffären??

Svar på tråden Bilder på fina begravningskransar TACK!!!!!!!