• Sweetest Sin

*Är det ngn som har tips på en butik

Är det ngn som har tips på en butik som säljer badkläder för gravida i rimliga prisklasser? Skulle helst vilja hitta en typ boxertrosa + ngt "badlinne"?? Har hittat på nätet, men de kostade 7-800:-, och det känns lite väl saftigt. Ngn vanlig butik kanske med linnen som fungerar??

• Svar på tråden *Är det ngn som har tips på en butik
  • MrsHawkins

Funkar det inte med vanliga då?

• Kaya

Jag tycker en helt vanlig bikini i lite "sportigare" modell funkar bäst. Jag köpte en bikini med typ "sportBH" och boxertrosa innan jag blev gravid och den passar lika bra nu (fast jag fyller ut överdelen bättre ). Just vad det gäller badkläder tycker jag inte det finns nån anledning att investera i dyra specialmodeller för gravida - om du inte absolut vill gömma magen förstås. Då lär ju inte vanliga badlinnen räcka till...

• Cinderellla

Hm, lindex, hm o growinlife borde ju ha. Annars funkar det ju med vanliga.

• sofiemalmö

Jag köpte ett jättefint på lindex, men det är inte mamma utan vanligt. Men det funkar precis lika bra. Svarta hipsters och bikini linne med vaderade kupor...magen tittar fram sådär gulligt...jättefint tycker jag!!
    Lycka till, kram sofie

• Sweetest Sin

Nej det är just det, vanliga badlinnen blir ju "lite" korta. Tycker att jag ser lite lustig ut i vanlig bikini, men det finns väl egentligen ingen anledning att försöka dölja magen. Egentligen så är jag ju stolt och glad över den. Men en sportigare top skulle ju kunna vara en idé, om jag nu ändå måste köpa nytt? Tack för tipset Kaya!

• Sweetest Sin

Growinlife har gravidbadräkter, och då ser man ju ut som en säl!! (Personlig uppfattning om mig i gravid-baddräkt....) HM har inte speciella, Lindex som var för gravida har jag provat, inte alls bra, för stor över magen, men sofiemalmö, jag ska nog prova en vanlig med linne från Lindex. Tack för tipset! Lycka till med magarna allihopa!!

Svar på tråden *Är det ngn som har tips på en butik