• Callina

Coolt tonårsrum? Tips? Bilder?

Någon som har lite bilder på sjyssta tonårsrum? Det är till en kille som är 12 år, men mentalt är han nog lite äldre (säkert pga att han har en snart 16årig storebror) Jag ska renovera hans rum och behöver lite inspiration

• Svar på tråden Coolt tonårsrum? Tips? Bilder?
  • Callina

Glömmer bort ibland hur få det finns här som faktiskt har tonåringar...

• Callina

Ja titta, faktiskt ett tonårsrum, tack

Några fler?

• ilalila

Kolla på Ikeas hemsida. Där kan du kanske få lite inspiration.

• Callina
    Linusina skrev 2008-03-25 15:28:08 följande:
    Har bilder inne på vår sons rum, kolla under kategorin "vårt hem" på min bloggwww.duracellmamman.blogg.se
    Verkligen jättefina barnrum!!
  • Nettisens

Här en en tonårsmamma till.
    Jag har inga hemma hos bilder men vi har målat svart fondvägg, STORT japanskt/kinesiskt tecket (skall målas på den svarta väggen i rött el vitt) resterande väggar i vitt.
    Svart överkast med vinröda kuddar. Vinröd matta med "kinestecken" /beige/svart
    Svart platt tv, vit bokhylla. Svarta små tavelhyllor ovanför huvudändan på sängen där väggen är vit.
    Svarta gardiner med kina tecken, vinröd fönsterlampa och murgrönor här och där.

Är riktigt snygg ........när det VÄL är STÄDAT därinne..!
    (sunk unge )

• Callina

Haha ja det är ju inte alltid dom ber om att få städa Flört Jag har lovat att måla mörkblå väggar... efter många års tjat, men jag tror inte det behöver bli så mörkt som man tror. Det blir vitt tak och vita lister samt svarta möbler, och så bra belysning. Tror det kan bli rätt ok...   hoppas jag..... men omöjligt att hitta några bilder på något liknande.

• xxJessikaxx

Har en tonåring hemma, ska försöka fixa lite bilder, vi har just gjort om hennes rum, det blev IKEA rätt igenom
    Hon har en 120:s säng på ben, en svart bäddsoffa med röda manchester-kuddar, ett "trevåningsbord" i svart framför, databänk i svart och det röda plåtskåpet fr IKEA under fönstret. Där i har hon också all förvaring (inte kläder då) eftersom vi enades om att hon inte skulle ha varken skrivbord eller hyllor just för att få plats med en soffhörna istället.
    Vi har en fondvägg i svart med vita kritstreck eller vad man ska säga, resten i vitt. Kan försöka som sagt att fota men kan inte lova när

Svar på tråden Coolt tonårsrum? Tips? Bilder?