• Maroschka

Visst kan man bli sminkad på Makeupstore?

Vi ska till Ö-sund i helgen och jag har för mig att man kan få betala för att bli sminkad och samtidigt få tips och råd och sedan får man sminket de använt?
    Jag har drömt om detta i många år och tänkte ta mig för det nu. Görs detta på MakeUpStore?

• Svar på tråden Visst kan man bli sminkad på Makeupstore?
  • Laminie

Ja, man kan bli sminkad där. Men jag tror man måste boka tid först? Jag vet inte om man får sminket som har använts. Jag fick ett presentkort där en sminkning ingick, sen fick man handla smink för en viss summa. Fast det tog cirka 2 månader för att få tid

• Nudelnajs

Här måste man ringa och boka tid först för det är lång kö. Kostar 500 kr här och sen får man välja produkter för 500 kr men man får inte det sminket de använt.

• Maroschka

Åhh så jobbigt att måsta boka tid. Blir ju ganska svårt då jag inte vet hur vårt schema ser ut för helgen
    Ska på "njutnings-weekend" bara jag o sambon och bo på hotell och så.
    Tänkte man kunde bli sminkad under dagen/eftermiddagen och sedan gå ut och äta.
    SEn jag blev gravid ser jag bara död ut

Men jag får kika, dom kanske har lite att göra just då jag kommer
    Tack.

• korthår

Varför inte göra som jag, gå in osminkad till affären ( Face går också bra) osminkad och klaga över att du känner dig ful och trist och vill ha lite makeup förslag. Personlen väljer då ut färger och sminkar dig lite snabbt. Jag har gjort så när jag börjat fastna i ett sminkmönster och tycker det är kul med nya förslag. Se bara till at du har 500 kr i plånboken. Jag har alltid blivit nöjd.

• Tecken

Det kan vara EXTREMT svårt att få tid en fredagkväll alt lördag! Jag bokade några månader innan, fick tid kl 17 på en fredag Tänk också på att 500kr inte räcker särskilt långt på Make Up Store - men i gengäld tycker jag att sminket är bra (det mesta iaf).

• Mrs slutsson

Hej! Jag är make-up artist och hårstylist från makeupstudion i Malmö. Du kan gå in på modellbilder.se och se min portfolio om du vill, sök på: Jennifer L, Ystad. Jag har 2 sidor, en för make-up och en för hår. Jag säljer tyvärr inte smink men jag kan ge tips på vad du passar i, vika färger, typ av skuggor, frisyrer osv. Är du intresserad så kontakta mig gärna.

• Mrs slutsson

Kom precis på att jag kanske inte fick skriva så....tänkte inte mig för, ville bara hjälpa till.

• LeWi

Jag vet en  make-up artist och hårstylist från makeupstudion i Malmö. Du kan gå in på modellbilder.se och se hennes portfolio om du vill, sök på: Jennifer L, Ystad. Hon har 2 sidor, en för make-up och en för hår. Hon säljer tyvärr inte smink men hon kan ge tips på vad du passar i, vika färger, typ av skuggor, frisyrer osv. Är du intresserad så kontakta henne gärna.

Jag är ju helt oberoende så jag får ju skriva så

I reject your reality and substitute my own.
  • Mrs slutsson

Hihi, gulligt!.....jag kan inte reglerna, får ta o läsa igenom så jag inte blir avstängd eller nåt

Svar på tråden Visst kan man bli sminkad på Makeupstore?