• Anonym

älskar honom men vill inte ha sex...

jag tänder inte på min kille längre. vi har varit ihop i 2 år och har ett barn tillsammans. jag älskar min kille men vill inte ha sex med honom. kan tilläggas att vi var lite som "kaniner" förut... men nu dom senaste månaderna så vill jag inte ha sex. han blir irriterad på mig för att jag aldrig vill längre. jag "ställer upp" även om jag inte känner för det. jag har fejkat varenda gång det senaste halvåret.
    men om en annan kille flörtar med mig så blir jag kåt bara av att titta på honom.

jag älskar honom?? eller är jag bara rädd för att vara singel??

• Svar på tråden älskar honom men vill inte ha sex...
  • Smilie
    Anonym skrev 2008-03-24 19:25:16 följande:
    jag tänder inte på min kille längre. vi har varit ihop i 2 år och har ett barn tillsammans. jag älskar min kille men vill inte ha sex med honom. kan tilläggas att vi var lite som "kaniner" förut... men nu dom senaste månaderna så vill jag inte ha sex. han blir irriterad på mig för att jag aldrig vill längre. jag "ställer upp" även om jag inte känner för det. jag har fejkat varenda gång det senaste halvåret.men om en annan kille flörtar med mig så blir jag kåt bara av att titta på honom.jag älskar honom?? eller är jag bara rädd för att vara singel??
    Ni kanske behöver komma på nåt nytt i sexlivet.. testa lite nya grejjer och det
    blir ju inte bättre för din del om han tjatar, det tänder ju inte direkt
  • Anonym

men hur ska jag säga det till honom utan att han blir sårad?? jag backar nästan när han vill kyssas.. har vi väx isär??

• Anonym

förstår hur du känner, jag känner precis likadant för min sambo... vet inte vad man ska göra...

• Anonym

någon som kan uttala sig??

• Janneman

Ja men det är ju själklart! Gör slut! Ingen mår väl bra av att ha det som ni har det? Varje relation har sin bestämda tid och det är inte mycket man kan göra åt det. Troligen är din känsla av att du älskar honom en feltolkning av att du känner dig trygg. Att ni fått barn och nu tröttnat är naturens sätt att gå vidare och leta en ny hanne till nästa avkomma.

• Alphamale
    Anonym skrev 2008-03-24 19:25:16 följande:
    [citat] kan tilläggas att vi var lite som "kaniner" förut.. /citat]

Åt ni massa grönt och bajsade pluttar inomhus ?
  • Firstandhappy

Det finns många ställen nu för tiden som man kan gå till för att få hjälp med sitt sexliv (om man vågar öppna sig för utomstående) ungefär som familjerådgivning fast för sex istället..
    Kanske skulle vara något om du känner att det är mannen du fortfarande är kär i o vill leva med..

• Anonym
    Alphamale skrev 2008-03-25 13:58:28 följande:
    [citat] kan tilläggas att vi var lite som "kaniner" förut.. /citat]Åt ni massa grönt och bajsade pluttar inomhus ?
    nä.. vi hade sex 3-4 ggr/dag...... och nu har vi kanske 1 gång i månaden...
  • Anonym

För mig är det tvärtom, jag vill ha sex men älskar inte min man. Lever ihop med honom för vi har ett gemensamt barn på 2år.

• Anonym

det är så svårt.. jag vet ju inte om jag älskar honom eller om jag bara är rädd för att bli singel.... det känns på sätt och vis som att jag bara är kvar för att vi har barn ihop...

• Anonym

steg 1 är ju att prata om det..med honom då! Kommunikationlösa förhållanden funkar aldrig!

• Anonym

jag o min sambo har precis börjat gå hos en sex och samlevnadsterapeft. tror det kommer gå jättebra, sen berättade hon att vissa par inser direkt att dom e "fel" för varandra så det visar väl sig.... men rekomenderar starkt det.

• Anonym (S)

Oj vad jag kände igen mig i mycket av det där.. Jag älskar min karl men har ingen sexlust alls, tänder inte på nånannan heller, vill verkligen vara med min man men ingen lust alls.

vart tillsammans 2 år, 1 barn på 1 år, kaniner i början

hoppas det blir bättre snart

• Läderman
    Anonym skrev 2008-03-26 00:03:16 följande:
    det är så svårt.. jag vet ju inte om jag älskar honom eller om jag bara är rädd för att bli singel.... det känns på sätt och vis som att jag bara är kvar för att vi har barn ihop...
    Du har redan svarat på din fråga....

Trygghet är du ute efter...du älskar inte honom längre...

Gör slut å gå vidare, allt annat är föräderi mot den stackars killen.
  • Anonym (fundersam)

Men vänta lite, menar ni alltså att om man älskar sin parttner men inte har ett aktivt sexliv så ska man göra slut? i så fall borde jag skilja mig. Nej jag håller itne med helt enkelt. jag ser att vi kört fast, att vi behöver jobba o kanske behöver vi hjälp men inte är det ett skäla tt LÄMNA vrann? Allt annat vi har som vi trivs med då? Att leva ihop och älska varann, räcker det inte? Betyder det inget om man inte har sex?

• AoA
    Svar på #16
    Håller helt med "fundersam". Det skulle krävas jäkligt mycket sex för att kompensera allt annat vi har tillsammans.
  • Läderman

Inge sex----inget förhållande.... då är det över...

• Anonym

pga för lite sex gör att vi bara grälar.. orkar inte bråka mer om sex... alltså borde jag göra slut då..

• Anonym
    Läderman skrev 2008-03-28 17:37:22 följande:
    Inge sex----inget förhållande.... då är det över...
    Håller med. Det är min erfarenhet också!
Svar på tråden älskar honom men vill inte ha sex...