Lager 157 Sågmyra
Finns det någon som nyligen varit till Lager 157 i Sågmyra? Funderar på att åka upp (30 mil, men då vill man veta om de har något inne. Låt mig få veta!
Finns det någon som nyligen varit till Lager 157 i Sågmyra? Funderar på att åka upp (30 mil, men då vill man veta om de har något inne. Låt mig få veta!
Finns det fler? JAg trodde bara det fanns ett på väg 157 i Gällstad?
puffar lite
Åh, jag ÄLSKAR lager 157 i Sågmyra!!!!!!!!! Där kan man göra helt grymma fynd. Supersnygga designade plagg i toppkvalitet för en spottstyver av plaggets egentliga pris. Alla storlekar tas ju givetvis in, men om du liksom jag har storlek 26 på jeans och storlek small på annat så är Lager 157 Sågmyra rena guldgruvan!
Happy Shopping!
Menar alltså att det finns hur mycket plagg som helst i storlek small/ 26-27!
Är det Sågmyra som ligger utanför Falun?
På baby har de en hel del Bondelid då jag har varit där. Köpte Fran Dandy kalsonger och linne till sonen, 4 år och jeans till mig själv. Mycket kläder på dam. Och billigt!
Missa inte heller nya Scorett outlet bredvid lager 157...
javisst, Sågmyra strax utanför Falun...
jag köpte jättefina vinteroveraller till tjejerna för 100 resp. 150 kr styck...
Oj, visste inte att det fanns en sån affär där. Dax för en tripp till Falun i helgen kanske.
Va? Är det så bra? Bor 3 mil därifrån och har inte tagit mig dit än
Lager 157 är bäst! Tur jag har som jobbar granne med outleten i Örebro. Köpte en supercool helbody från Frank Dandy i militärgrönt mönster till min kommande bebis.
Finns det bebiskläder där alltså, jag bor ju inte alls långt från Örebro men har aldrig varit där. Då måste jag åka dit nästa gång jag ska till Örebro.
tinni78: Ja, nu när de byggt om finns det ett ganska stort sortiment (ibland) av kläder till mindre barn. Rekommenderas!
Jag tycker att dom har endel konstiga kläder.. jag köper inte mer än linnen där. Deras linnen är kanon, lagom långa och i flera färger för 25kr styck! Det beror lite på vad man har för klädstil kanske, men dom har mycket. Och mycket barnkläder! Man kan väl se lite ur sortimentet på hemsidan? www.lager157.com/
Värt att åka dit? Nja, mm jo
Annnan: Visst kan man hitta mycket konstigt där. Vissa plagg undrar man om det är byxor eller tröjor. Eller så är det jag som blivit för gammal. Hemska tanke...
Nynni: De där med åldern håller nog inte, ingen fara isåfall vet jag inte vad ung är, om 19 skulle vara gammalt. Hahaha
Annnan: Puh! Det gläder mig.
Blev faktiskt så sugen på en tur till Lager 157 att jag stack dit på lunchen. Hittade en sååå snygg vårjacka till sonen för 100:- Me happy!
Tack för infon, kan nog bli en tur "hem". Kul att fler gillar Lager. Har besökt Sågmyra och Gällstad i somras, gillade Sågmyra bäst. Vet inte varför, kanske för att det var "mer organiserat".