• skåne tjej

Hur få bort stanken av kattkiss??

Någon utav grannarnas katter har varit inne och kissat i vårt garage, då vi hade garageportarna uppe.
    Det stinker något så fruktansvärt där ute nu.
    Någon som har ett bra tips på hur man skall få bort odören?
    kan det hjälpa med en spann med lika delar ättika och vatten?

De som har plus kan skriva här!
  • Svar på tråden Hur få bort stanken av kattkiss??
  • VulgusProfanum

Ewwww.

Prova med ättika om du har det hemma. Det finns också ett medel som heter Piss-Off som är kanon mot kattpiss.
    Hoppas du får bort stanken

Beauty fades Dumb is forever!
  • skåne tjej
    VulgusProfanum skrev 2008-03-25 08:31:27 följande:
    Ewwww. Prova med ättika om du har det hemma. Det finns också ett medel som heter Piss-Off som är kanon mot kattpiss.Hoppas du får bort stanken
    Köper man det i djuraffären?
    problemet är att det är jättesvårt att hitta själva urinen, det luktar lika mkt i hela garaget!
    fan vad man blir trött på alla katter som stryker omkring här, grannen katter springer t.o.m in i huset om vi har dörren öppen!
  • MrsMurphy

Skura hela golvet med ättika + vatten. Sen finns det en spray på Clas Ohlsson som inte kostar multum som är en "doftätare" som funkar hyggligt enligt mig. Spraya hela golvet med det!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • VulgusProfanum

Tack för tipset Lättja
    Den har jag inte sett förut.

Beauty fades Dumb is forever!
  • skåne tjej
    MrsMurphy skrev 2008-03-25 08:43:55 följande:
    Skura hela golvet med ättika + vatten. Sen finns det en spray på Clas Ohlsson som inte kostar multum som är en "doftätare" som funkar hyggligt enligt mig. Spraya hela golvet med det!
    Tack för tipset! dilemmat är att vi har massor med grejer i garagaget (stort dubbelgarage) så det är nog inte bara golvet som behöver skuras... men jag ska testa den produkten.
Svar på tråden Hur få bort stanken av kattkiss??