• Anonym (Frustrerad)

Nu vill jag bli ordentligt tagen i sängen!!!

Nu är jag så trött på min Sambo som har tappat sex suget. Jag har då provat med allt.. Försökt förföra honom både på det ena sättet och det andra.. NOLL RESPONS! Har vi sex får jag rida av honom och han ligger där som en död sill. Visst i början hade ja förstående för honom, alla kan känne mindre sex lust då och då, men nu börjar jag bli frustrerad. Vill ha ett ordentligt knull ( om man får skriva så Räcka ut tungan) vill inget annat en bli ordentligt på satt, nästan så att jag fantiserar att han ska komma hem från jobbet och trycka upp mig mot väggen och vara helt vild och sätta på mig.... Och i vanliga fall gillar jag lite romantisk sex.. Men nu håller jag på att gå under.... Ville bara skriva av mig lite=)

• Svar på tråden Nu vill jag bli ordentligt tagen i sängen!!!
  • Lina1979

Så känns det nog för de flesta med jämna mellan rum! Hoppas han får tillbaka sin lust snart och du får dej ett ordentligt knull!

Loke är mammas lilla mirakel!
  • Anonym (samma här)

Då är vi 2.... Har inte haft sex på 4 veckor snart. Börjar bli desperat. Men han har ingen som helst lust. Känns som jag har en inneboende hemma. Först i början pikade jag han, och tillslut blev han så jädra sur, så nu har jag inte sagt ett ord om det på säkert 1½ vecka. Inte fan hjälper det... Och jag skulle gärna som du säger... BLI TAGEN PÅ SÄNGEN.... fast inte ordagrant.. gärna i hallen eller vad som helst.. bara nån stans

• Lina1979

Själv är jag den tråkiga i vårt förhållande just nu.
    Men det är förhoppningsvis tillfälligt!
    Sånt som händer när man inte mår så bra, jag talar för egen del.

• Anonym (Frustrerad)
    Lina1979 skrev 2008-03-25 21:24:27 följande:
    Så känns det nog för de flesta med jämna mellan rum! Hoppas han får tillbaka sin lust snart och du får dej ett ordentligt knull!
    haha=) Ja jag hoppas också på ett rejält knull snart när han mår lite bättre=) Hoppas du också mår bra snart och får tillbaka sexlusten.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (samma här) skrev 2008-03-25 21:24:47 följande:
    Då är vi 2.... Har inte haft sex på 4 veckor snart. Börjar bli desperat. Men han har ingen som helst lust. Känns som jag har en inneboende hemma. Först i början pikade jag han, och tillslut blev han så jädra sur, så nu har jag inte sagt ett ord om det på säkert 1½ vecka. Inte fan hjälper det... Och jag skulle gärna som du säger... BLI TAGEN PÅ SÄNGEN.... fast inte ordagrant.. gärna i hallen eller vad som helst.. bara nån stans
    Ja börjar också bli desperat här. På snart tre månader har vi haft sex fem gånger, och då tyckte jag inte jag fick så mycket respons i sängen=(.. Från början var jag förstående sen börja jag pika sen blev jag bara sur! Man känner sig helt av tändande.. Själv skulle drömmen vara att han kom hem från jobbet och slet av mig kläderna i hallen och var helt kåt och ivrig och satt på mig.. Eller nåt i den stilen.. Dra ner byxorna på mig i köket och börja slicka mig och massa massa mer... men men va ska man göra?
  • Anonym (^¨^)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2008-03-25 22:01:15 följande:
    Ja börjar också bli desperat här. På snart tre månader har vi haft sex fem gånger, och då tyckte jag inte jag fick så mycket respons i sängen=(.. Från början var jag förstående sen börja jag pika sen blev jag bara sur! Man känner sig helt av tändande.. Själv skulle drömmen vara att han kom hem från jobbet och slet av mig kläderna i hallen och var helt kåt och ivrig och satt på mig.. Eller nåt i den stilen.. Dra ner byxorna på mig i köket och börja slicka mig och massa massa mer... men men va ska man göra?
    Stå i kort kort, utan underkläder vifta verkligen med kjolan. för hans huvud dit du vill och "kräv" din rätt att få det du vill... blir en form av rollspel
  • Anonym

kom hit så ska du få smaka både hästkuk och piskan slyna lilla...

• Anonym (samma här)

Nu skäms jag nästan... igår när vi gick och la oss, så trodde jag att han bara ville säga godnatt som vanligt, men helt plötsligt så vände han håll och började slicka mig.. helt fantastiskt... men det var ju inte ändå inte det där "att bli tagen med storm". Fast, det var det lite ändå, med tanka på att det har varit sextorka så länge. Men man får inte klaga, 2 orgasmer fick jag iallafall..... Det va inte helt fel

• Vippe

låter som om du skulle vara med i "För lite sex" tråden.. :D

• MiamiVice THE Slyna

Du kan få låna en KK av mig..du kommer aldrig mer bli dig lik! *lovar*  Nu var det ju inte det du frågade efter egentligen men..

• Lina1979
    Anonym (Frustrerad) skrev 2008-03-25 21:58:17 följande:
    haha=) Ja jag hoppas också på ett rejält knull snart när han mår lite bättre=) Hoppas du också mår bra snart och får tillbaka sexlusten.
    Typiskt. Igår fanns den och jag krävde att få lite ordentligt istället för en standard snabbis (blir så när man har småbarn) men när vi hade ett härligt förspel vaknade sonen och hade ont i magen... Var bara att avbryta....
Svar på tråden Nu vill jag bli ordentligt tagen i sängen!!!