• LillaAnna72

Vasakliniken i Göteborg. Erfarenheter? Någon?

Hej.
    Vi ska åka till Göteborg och göra kub-testet på Vasakliniken på fredag. Så jnu undrar jag om någon här på fl gjort testet där och kan berätta hur det var?
    Eller har ni kanske gjort andra saker på Vasakliniken? Vill gärna höra era tycken och tankar om stället.

• Svar på tråden Vasakliniken i Göteborg. Erfarenheter? Någon?
  • paddanpuff

Jag var på mammamia kliniken men har hört bara bra saker om vasakliniken, dock inte utav egen erfarenhet..

• Blond38

vi var på vasakliniken för tre veckor sedan och vi fick ett bra bemötande tycker jag. Läkaren var kunnig och förklarade ingående hur vi skulle läsa av resultatet. Vi gjorde blodprov och ultraljud samma dag, därför tog det ca en vecka innan vi fick det sammanlagda resultatet skickat hem. Om något är avvikande skulle han ringt istället för att skicka brev. Jag fick dessutom väldigt bra siffror för min ålder, så klart jag är nöjd.
    Lycka till!

• LillaAnna72

Tack för ditt svar, nu känns det lite bättre... ska bli spännande åka dit på fredag...

Blond38 skrev 2008-03-26 07:37:50 följande:
    vi var på vasakliniken för tre veckor sedan och vi fick ett bra bemötande tycker jag. Läkaren var kunnig och förklarade ingående hur vi skulle läsa av resultatet. Vi gjorde blodprov och ultraljud samma dag, därför tog det ca en vecka innan vi fick det sammanlagda resultatet skickat hem. Om något är avvikande skulle han ringt istället för att skicka brev. Jag fick dessutom väldigt bra siffror för min ålder, så klart jag är nöjd.Lycka till!
Svar på tråden Vasakliniken i Göteborg. Erfarenheter? Någon?