• marlene83

Någon som köpt barnvagn från Beginners i Trollhättan?

Såg nu att de hade förra årets modeller till bra pris, men eftersom jag bor i Jönköping så är det ju en bit att åka dit.
    Vill gärna ha synpunkter från er som handlat där förrut eller vet någon om stället.
    Är det ett seriöst företag?
    Har de funnits länge?
    Vad händer om något går sönder som man köpt där?
    Måste man då åka dit för att få den servad eller för att garantin ska gälla?

Vill inte åka dit i onödan så hjälp vore bra.
    Tacksam för svar.

• Svar på tråden Någon som köpt barnvagn från Beginners i Trollhättan?
  • Novus

De har inte funnits mer än kanske nåt år. Men de tog över den butiken som har funnit i många,många år.
    Jag gillar absolut de som jobbar där, och det har aldrig vart några problem varken när jag handlat barnvagn, bilstol eller nåt annat!

• marlene83

OK.. låter ju kanon. Jag ska ringa dit idag o höra ifall de har den vagn jag vill ha i svart.. har dom det så blir det shopping imorgon.

Vet du någon om garantierna när man handlar där? måste han åka dit o serva eller kan man lämna in sin vagn någon annanstans?

• Novus

Eftersom de inte är nån kedja kan jag tänka mig att man måste åka dit. Men jag är långt ifrån säker. Sen, har inte vissa märken så att man kan lämna in den hos vilken butik som helst som säljer samma vagn? Men fråga dem sen.
    Annars är det vanlig garanti som gäller

• MissWhiskey

vi har köpt vår emmaljunga syskonvagn där och en graco slit och släng sulky....båda fungerar jättebra

• jonnysbrud

Är lite osäker men affären beginners är rätt så nytt, tror affären är ett halv år eller så.

men vad jag har sett av beginners är den seriös, dom har bra personal och kunniga inom områdena. Dom har även mycket varor i alla prisklasser.
    vagnarna och stolarna dom rear ut går som smör i solskenet, så passa på att åka så snart som möjligt isåfall.

• marlene83
    jonnysbrud skrev 2008-03-26 06:41:54 följande:
    Är lite osäker men affären beginners är rätt så nytt, tror affären är ett halv år eller så.men vad jag har sett av beginners är den seriös, dom har bra personal och kunniga inom områdena. Dom har även mycket varor i alla prisklasser.vagnarna och stolarna dom rear ut går som smör i solskenet, så passa på att åka så snart som möjligt isåfall.
    Oj då.. ja då måste vi passa på. Men det verkar som att de flesta här tycker det verkar vara en seriös butik ifall och det är ju positivt.
Svar på tråden Någon som köpt barnvagn från Beginners i Trollhättan?