• Krille18

vad kallar ni er partner?

...när ni"gullar"

Har alla töntiga smeknamn på sina partners? Jag trodde det var en pensionärsgrej tills jag träffade en tjej som kallade mig Min-Krille-älsklings-kille.Gissa om en bröt ut i garv

• Svar på tråden vad kallar ni er partner?
  • steqve

sambon kallas för skrutt/skruttis/lillskrutta/strumpan/strumpdjuret

javafan...det finns massor av namn. Det blir väl nått nytt i veckan tror jag.

Men så mycket värst sötare än så blir det inte.

• Forellen

Pussgurka eller kramtomat!

• Crazy Baby

Jag kallar min make för Conny. Han heter egentligen Magnus. Men jag brukade säga "Honey I´m home" och han hörde fel och trodde jag sa "Conny I´m home" och undrade vem fan Conny var. Så nu kallar jag den stackarn för Conny, det värsta är att han lyssnar bättre till Conny än till sitt egna namn!

• Ville Mor

Kallar min
    * älskling,
    * fälskling (förkortning på förlovningsälskling som blivit kvar sedan vi skulle förlova oss men höll det hemligt),
    * pälskling (pappaälskling)
    * bajskorv (inte vidare moget men det har blivit gulligt på något internt vis)

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • ibisen

kallar min sambo för Barbapappa
    men inte för att han är särskilt lik...det bara blev så...och han kallar mig Galloo, han skulle skriva hallonmuffins till mig på mobilen, men istället för hallon blev det galloo...

• Dino78

Massa fjanterier.
    Poohbear är vanligast.
    Sen säger jag ofta Pirvimf (fråga mig inte!), Tussy (uttalas på "svenska") och Glumpy (uttalas på engelska)
    Sjukt! Thomas (som han heter) saäger jag aldrig!

DIF i själ och hjärta
  • Sagofe

Haha, ingenting sånt...
    Älskling någon gång ibland bara. Och pucko. Men jag kallar alla jag känner för pucko så ja...

• Krille18
    Dino78 skrev 2008-03-26 13:48:29 följande:
    Massa fjanterier.Poohbear är vanligast.Sen säger jag ofta Pirvimf (fråga mig inte!), Tussy (uttalas på "svenska") och Glumpy (uttalas på engelska)Sjukt! Thomas (som han heter) saäger jag aldrig!
    pirvimf var schysst
  • La Lola

Öh...jag säger Robban....älskling möjligen.

Men en massa tramsnamn har jag aldrig kallat nån partner för....

//Gordon Ramsay är min idol
  • Sagofe

Tjockis brukar jag säga till honom också kom jag på... Inte heller särskilt gulligt antar jag.
    Inte vet jag varför heller, han är inte tjock.

Svar på tråden vad kallar ni er partner?