vad kallar ni er partner?
...när ni"gullar"
Har alla töntiga smeknamn på sina partners? Jag trodde det var en pensionärsgrej tills jag träffade en tjej som kallade mig Min-Krille-älsklings-kille.Gissa om en bröt ut i garv
...när ni"gullar"
Har alla töntiga smeknamn på sina partners? Jag trodde det var en pensionärsgrej tills jag träffade en tjej som kallade mig Min-Krille-älsklings-kille.Gissa om en bröt ut i garv
sambon kallas för skrutt/skruttis/lillskrutta/strumpan/strumpdjuret
javafan...det finns massor av namn. Det blir väl nått nytt i veckan tror jag.
Men så mycket värst sötare än så blir det inte.
Pussgurka eller kramtomat!
Jag kallar min make för Conny. Han heter egentligen Magnus. Men jag brukade säga "Honey I´m home" och han hörde fel och trodde jag sa "Conny I´m home" och undrade vem fan Conny var. Så nu kallar jag den stackarn för Conny, det värsta är att han lyssnar bättre till Conny än till sitt egna namn!
Kallar min
* älskling,
* fälskling (förkortning på förlovningsälskling som blivit kvar sedan vi skulle förlova oss men höll det hemligt),
* pälskling (pappaälskling)
* bajskorv (inte vidare moget men det har blivit gulligt på något internt vis)
kallar min sambo för Barbapappa
men inte för att han är särskilt lik...det bara blev så...och han kallar mig Galloo, han skulle skriva hallonmuffins till mig på mobilen, men istället för hallon blev det galloo...
Massa fjanterier.
Poohbear är vanligast.
Sen säger jag ofta Pirvimf (fråga mig inte!), Tussy (uttalas på "svenska") och Glumpy (uttalas på engelska)
Sjukt! Thomas (som han heter) saäger jag aldrig!
Haha, ingenting sånt...
Älskling någon gång ibland bara. Och pucko. Men jag kallar alla jag känner för pucko så ja...
Öh...jag säger Robban....älskling möjligen.
Men en massa tramsnamn har jag aldrig kallat nån partner för....
Tjockis brukar jag säga till honom också kom jag på... Inte heller särskilt gulligt antar jag.
Inte vet jag varför heller, han är inte tjock.