• Dino78

Vilken tygblöja är bäst?

Omröstning gjord åt Tilde71

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tygblöja är bäst?
  • Blå Flygare

Har bara testat de tre första, och av dem tycker jag BG är bäst, BB strax efter.

Fuzzy sitter sämre för resåren är för lös och knäppningen lite skev, och man måste byta mycket snabbare för inläggen suger bara hälften mot BG o BB. Men den funkar och vi tar dem när vi ända snart ska byta igen.

• Caro Lin e

Har inte testat alla, men tycker att Blueberry är bäst nu på min son. Babyheaven var favoriten till dottern. Olika blöjor sitter olika bra på olika barn, bästa är att prova sig fram genom att köpa en eller ett par blöjor av några olika märken.

• Safireee

Jag kan nog inte välja mellan BumGenious och Fuzzi Bunz (men det blev sistnämnda i omröstningen). BG sitter jättebra men är lite krångligare att få på tycker jag. Fuzzi Bunz sitter också bra men är ju inte one-size som BG. Skulle gärna prova Blueberry.

• Sencha

Har bara testat ImseVimse. Ska jag rösta?

Son född 2004; BF 11 juli
  • Senap

Jag gillade Fuzzi Bunz bäst! De får helt klart min röst.

Swaddlebees var alldeles för smal i grenen för vår tjockis så de läckte
    Hade en sorts one-size men den var värdelös. För stor i början (trots knappar). Och jag tror faktiskt den är för stor än. Och då har sonen varit torr i 9 månader.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Tilde71
    Sencha skrev 2008-03-26 17:41:41 följande:
    Har bara testat ImseVimse. Ska jag rösta?
    Rösta du! Vad tyckte du om imse vimse?
  • Sencha
    Tilde71 skrev 2008-03-27 20:38:24 följande:
    Rösta du! Vad tyckte du om imse vimse?
    Vi var nöjda. Vi började använda dem i princip så fort vi kommit hem från BB. Vi använde sedan huvudsakligen tygblöjor. Hos dagmamman fick han dock ha engångs, och efter ett tag "tillät" vi oss att ha engångs på resande fot och på nätter. Men ImseVimse-blöjorna var huvudsaklig blöja här under i princip hela blöjperioden. (Vi hade de formsydda blöjorna.)
    Son född 2004; BF 11 juli
  • Kliff

R>östade på Imse Vimse. Men det är de enda vi testat...

Svar på tråden Vilken tygblöja är bäst?