• Anonym

har nyss beställe en dansstång och tänkte börja träna poledance hemma :)

ÅÅÅÅH! Vilken kick! Längtar tills den är levererad!
    Detta skall bli så himla roligt. Då jag är hemma med dottern varannan vecka så känner jag att träniongen blir lidande. Hoppas att detta kommer att passa mig. Nu kommer jag att kunna träna varje dag då dottern lagt sig :)

Det är i huvudsak fitness poledance jag kommer å träna, och inte stripptease ;) men d kanske sku va kul d me :)
    Tror man får värsta snygga kroppen.... ;)

Nån som har en dansstång?? Eller någon som funderar på det?

• Svar på tråden har nyss beställe en dansstång och tänkte börja träna poledance hemma :)
  • Arcoiris

Ball! Var beställde du det? Var ska du ha den? Verkar skumt och ha en stång mitt i vardagsrummet liksom?

• steqve

Ja tycker de låter finemang ja :) Men sen är jag en så där hemsk människa..kan inte riktigt sätt namnet på det....jo - en karl är jag

• Anonym

Beställde på poledance.nu :)

Man kruvar inte fast den i taket, utan man spänner ut den istället. Den har en platta där uppe och en platta där nere. lätt att plocka upp och isär.

Vore kul om flera beställde här på FL så kan man ju följas åt i lektioner och berätyta för varandra vad man lärt sig för tricks ;)

Arcoiris skrev 2008-03-26 15:19:43 följande:
    Ball! Var beställde du det? Var ska du ha den? Verkar skumt och ha en stång mitt i vardagsrummet liksom?
  • Anonym

eh, inte så många som verkar gilla denna form av träning....

• absolutiisch

fan va nice!
    en sån borde jag ha ju!

• Anonym (roligt)

Kan man beställa en dans? du får komma hem och montera upp det o visa dina kunskaper=)

både jag och min sambo vill kolla in dig!

• Anonym

TS, jag kör Striptease Aerobics och det är skitkul, jobbigt och till stor glädje för min sambo emellanåt. Vi har också barnen varannan vecka (från varsitt tidigare förhållande) så vi passar på som fan varannan vecka

• MiamiVice THE Slyna
    Anonym skrev 2008-03-27 13:33:52 följande:
    TS, jag kör Striptease Aerobics och det är skitkul, jobbigt och till stor glädje för min sambo emellanåt. Vi har också barnen varannan vecka (från varsitt tidigare förhållande) så vi passar på som fan varannan vecka
    Det har jag varit på väg att prova men det har aldrig blivit av! Fan måste göra det!
Svar på tråden har nyss beställe en dansstång och tänkte börja träna poledance hemma :)