barn flygel
hejsan. såg en sida tidigare i dag som sålde små pianon. jätte fina. någon som sett dom? som vet vilken sida jag menar?
hejsan. såg en sida tidigare i dag som sålde små pianon. jätte fina. någon som sett dom? som vet vilken sida jag menar?
Just flygel vet jag inte, men jag har för mig att Kalikå säljer pianon som ser "riktiga" ut.
oki, fast detta var just en riktig flygel i storlek mini. hur fin som hellst. men ska kolla kalikå. är så arg på mig själv för att jag glömt adressen.
kalikå har både pianon och flyglar. kommer inte ihåg vilken sida jag sett dem på.. ska klura lite på det.. återkommer!
vassego!!
www.harmonibarn-butik.nu/Shop/Index.php
tack tack tack! nu ska jag övertala sambon bara hihi.
lycka till!!
Svart och vit barnflygel finns på www.likasom.com spanade in dem på bara barnmässan och min treåriga son satt perfekt på pallen och spelade. För din info är det röda eller vita pianot också super fint men pyttelitet.
ja tack. det var på likasom jag hade sett det. nu ska jag nåla fast adressen. så det passar en tre åring? min dotter är två månader nu så hon får växa i det. hihi..
Ja, min treåring satt toppen men det passar alla gånger till åldrar både uppåt och nedåt, men kanske inte till en två månaders riktigt än. Men tiden går så fort så snart sitter din lilla dotter där och spelar.
haha ja jo jag hade inte tänkt att hon skulle spela på det nu. hon kanske ska lära sig att sitta upp först. *ler* men om ett år kanske hon kan stappla dit och plinka lite.