• trisha

    Vart köpa billig spjälsäng?

    Vill inte köpa från ikea...tycker inte om deras modeller. Någon som vet någon butik antingen på internet eller i Stockholm där man kan köpa en billig spjälsäng.

  • Svar på tråden Vart köpa billig spjälsäng?
  • Pinkstar

    Blockat.. jag kikade där för ett tag sedan och då hade dom en heldel.. bland annat en ifrån 70-talet.. den va superfin o as coll haha den kostade 10 kronor med madrass och allt

  • AnnaGBG

    Varför gillar du inte IKEAS modeller? De ser ju likadana ut som alla andra spjälsängar... Är det något särskilt du letar efter?

  • ludenben

    gulliver från IKEA ser ju inte speciellt "IKEA" ut. Den ser ju ut som en helt vanlig traditionell spjälsäng. Jättefin tycker jag.

  • Älsko

    vi köpte ifrån jysk för 400:- Som den är nu är den jätte bra och är som alla andra spjälsängar se inge negativt i den..

  • trisha

    jo ikea har ju de traditionella spjälsängarna...tycker de är tråkiga....skulle vilja ha någon med rundade sängavlar i mörkt trä...men de enda jag kan komma på är väl ganska dyra...typ de på babyland. ok en rekomenderar jysk och en säger köp inte från jysk..hmmm svårt...men tack för era svar!

  • ludenben

    köpte från jysk. Den sängen återkallade de efter 1 år och de hade testast och visade sig kunna orsaka dödsolyckor. Det var¨varningar på tv och i tidningarna om den. Jysk är ju inte direkt kända för hög kvallité.


    trisha skrev 2008-03-27 12:54:47 följande:
    jo ikea har ju de traditionella spjälsängarna...tycker de är tråkiga....skulle vilja ha någon med rundade sängavlar i mörkt trä...men de enda jag kan komma på är väl ganska dyra...typ de på babyland. ok en rekomenderar jysk och en säger köp inte från jysk..hmmm svårt...men tack för era svar!
  • siju

    min syster säljer sin.. hon heter idaemilia här och bor i Ärla, kolla hennes sida om du är intresserad...

  • flipperkulan

    Ikea har ju billiga sängar och på Blocket kan man göra riktiga fynd!


    (¯`°?.¸ ღ♥ BF 2008-05-03 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • majflickan

    Vi köpte för några veckor sen från coop 500 kr, har inte använt än men verkar bra


    Min älskade son ska bli storebror, BF 20/5
Svar på tråden Vart köpa billig spjälsäng?