• Anonym

Porrfilm

Jag och killen låg i går kväll och kollade på den gamla kultfilmen Fäbodjäntan . Vi blev rätt tända båda två och min kille tyckte att vi skulle skaffa några fler filmer. Det tyckte jag med och nu till min fråga:

Var kan man beställa trevliga porrfilmer på nätet? Som inte är alltför grova utan typ fäbodjäntan fast med kanske lite bättre skådisar .

• Svar på tråden Porrfilm
  • Anonym

Hörrni!

Tips på bra leksak till sig själv, aldrig ägt någon, vill veta vad Ni föredrar??! Kram

• Anonym

"The rabbit" sägs vara en populär "leksakspinne"... Finns i olika utföranden, med det gemensamt att den har en inbuggd clitorisstimulerare.

• Anonym

Analplugg, både själv och under samlag, jätteskönt!

• Anonym

Jag undrar vart man kan få tag i sk. erotiska böcker...typ romaner fast med "sliskigt" innehåll. Fantasin kan ju verkligen göra en tokig ibland ;.)

Någon som har tips på roman eller novell?

• annca

Amazon.co.uk
    Fast då är de på engelska förståss... Annars kan man ju testa bokus.se och de andra nätbokhandlaran också.
    Har nog bara tips på engelska, men en klassiker är "Fanny Hill" av John Cleland och "Story of O" av Pauline Réage.
    Philippa Mastes och Amanda Ware har skrivit några inspirerande böcker också.
    Det gavs ut en serie som gick under namnet "Black Lace" för ett tag sedan. Vet inga titlar dock...

• proppen

Erotikpalatset och sök på "parfilmer"

• Anonym

Det finns en jättekul gummiring som träs över snoppen och som har en vibratorkula uppåt. Den har dessutom en kontroll som du kan sänka och höja hastigheten på vibrationerna med. Hur bra som helst, trä på, sitt upp och kom! Suverän för ridställningen men även för egenlek då kulan kan tas bort från gummigrejen. Hoppas att du kan hitta en sån, köpte våran på ett "tupperware"party för sexleksaker.

• Anonym

jag och min man leker med en dildo till sammans det är roligt. självklart använder jag den när han inte är hemma oxå. ibland får han sitta och titta på när jag leker med den själv och då går han igång kan ni tro. tror nog att han skall få komma på mig i dag när hankommer från jobbet. ha ha ha det är kul.

• Anonym

Jag har en Rabbit, den vanliga rosa tupen med vita pärlor. Fast jag måste tyvärr erkänna att den inte ger mig något alls, kanske använder jag den fel?
    Ville bara säga det, hade också hört att den var bra.

Svar på tråden Porrfilm