• Göteborgsbruden

Har du råttfobi?

Jag älskar råttor o de är ju såå söta HAr några egna, hehe tama då

Gravid (¯`°?.¸♥ BF 11/11-08 ♥¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du råttfobi?
  • Tinzu

Nej de är ju så söta

Mamma är dock rädd och gallskriker varenda gång hon ser en

• Hektor

Har själv 2 ökenråttor hemma =)

• elia82

Ja det har jag, råttor o fiskmåsar gör mig livrädd!! Därimot är jag inte det minsta rädd för varken ormar eller spindlar (som så många är)

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Dino78

Nej, men direkt söta är dom inte. Små råttor kanske men kloakråttor ser jag inget sött med

DIF i själ och hjärta
  • Zimlis

Tamråttor är söta - vildråttor är inte söta

Husmöss är ohyra, men gud så söta de är.

• mamma2004
    Zimlis skrev 2008-03-27 13:05:33 följande:
    Tamråttor är söta - vildråttor är inte sötaHusmöss är ohyra, men gud så söta de är.
    Håller med helt!
    Har haft tama ökenråttor, men det är länge sen. Vildråttor är äckliga, men jag är inte rädd för dem. Möss är söta, men jag förstår att man måste bli av med dem om man har de inne i huset.
    Tacksam mamma till Jemima (040626), Jonatan (060212) och Gideon (080206)
  • Zimlis
    mamma2004 skrev 2008-03-27 13:07:48 följande:
    Håller med helt!Har haft tama ökenråttor, men det är länge sen. Vildråttor är äckliga, men jag är inte rädd för dem. Möss är söta, men jag förstår att man måste bli av med dem om man har de inne i huset.
    Ja de kan ju förstöra så grymt mycket och man vet ju inte vad de släpar med för sjukdomar in *ryys*
  • Teskedsmamman

Finns inte en chans Efter att ha varit domare i 10 år, uppfödare i 13 år och fött upp ca 3000 råttor så KAN jag inte ha fobi

Däremot gillar jag inte OCH har respekt för vilda råttor, men fobi vill jag inte kalla det.

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
Svar på tråden Har du råttfobi?