Vad kan man hitta på under en dejt i Stockholm? Hur är det att gå på Skansen i mars?
Jag har träffat en kille på en dejtingsida. Vi bor rätt långt ifrån varandra och jag har varit och hälsat på honom en helg. Nu är det dags för honom att komma och hälsa på mig den här helgen.
Undrar om ni har förslag på vad man kan hitta på i Stockholm. Jag flyttade hit i höstas så jag har inte så stor koll än. Vi vill gärna göra en liten utflykt under lördagen.
Vi har pratat en hel del om att gå på Skansen. Det vore mysigt att bara strosa omkring hand i hand och titta på djuren. Men hur många djur är egentligen ute nu i mars? Är det mysigt på Skansen vid den här tiden på året? Skansenakvariet är väl alltid mysigt kan jag tänka. Hur mycket folk brukar det vara på Skansen? Han har svårt för folksamlingar och det vore ju tråkigt om han inte kan slappna av och ha trevligt. Men Skansen är ju så stort så det är kanske inget problem?
Någon som har förslag på annat mysigt man kan hitta på? Det måste vara billigt (helst gratis) och inte mycket folk. Gamla stan är ju trevligt men det är alldeles för mycket människor och trångt där.