Barnklädesbutiker i Lund?
Imorgon blir det en tur ner till Lund för lite shopping, jag skulle vilja ha lite tips på vilka barnklädesbutiker det finns ? Och gärna om ni vet vilka märken de säljer?!
Imorgon blir det en tur ner till Lund för lite shopping, jag skulle vilja ha lite tips på vilka barnklädesbutiker det finns ? Och gärna om ni vet vilka märken de säljer?!
Harmoni barn www.harmonibarn-butik.nu/ på st Södergatan har Katvig, Molo och märken i den stilen.
Annars är det väl det "gamla vanliga" Po.p, Lindex, HM osv
Något särskilt du vill veta/letar efter?
I lund är den större än i malmö och trevligare. Barnsligt ligger på bytaregränd (nära stationen), de är ok, har lite katvig och spöket laban, esprit etc. Harmoni barn har mer av de roliga danska märkena (småfolk etc). Ett par butiker ifrån harmoni barn, på samma gata, finns ett ekologiskt fik som säljer mjuka fina kläder i ekobomull till bra pris!
PoP finns ju också.
Det ligger någon liten barnklädesbutik på en av gågatorna (gråbrödersgatan??)också men den har jag aldrig varit inne i.
Rabalder har en del barnkläder, bra kvalitet och rätt neutrala, användbara byxor, lite nedtonat amerikanskt sportigt, typ. Och man kan hitta ytterkläder från nanook mfl på naturkompaniet nere vid stationen (nära lagerhaus).
Supermycket tack för svaren, då har jag mer koll på läget. Blir nog en bra shoppingdag :)