• flowerLowa

Hur väl känner du dina grannar? läs TS!

Hej!
    Jag är lite intresserad av vad majoriteten på FL har för förhållande till sina grannar...

Rösta efter vad du tycker passar bäst även om det kanske inte finns ett klockrent alternativ.
    ~~BIM: 4/4 ~~
  • Svar på tråden Hur väl känner du dina grannar? läs TS!
  • Sencha

Röstade på nr 4.
    "Kvarter" och "gata" är dock "okända" begrepp här ute på landet

Son född 2004; BF 11 juli
  • flowerLowa
    Sencha skrev 2008-03-27 21:13:15 följande:
    Röstade på nr 4."Kvarter" och "gata" är dock "okända" begrepp här ute på landet
    haha.. jo det är klart... tack för rösten!
    ~~BIM: 4/4 ~~
  • TheMilky

Ser jag nån så hälsar jag väl.... inte många själar härute i skogen.

• Ellekan

Innan jag flyttade skulle jag kunna sagt känner hela min gata. Vi hade gemensam fest på somrarna ute på vändplatsen. Härligt var det. Och min flicka cyklade runt och pratade med grannarna och så... Nu bor vi i hyreshus...anonymt som bara den men när man bor så tätt inpå är det rätt skönt att inte se sina grannar...

• ludenben

mina grannar vill jag då inte känna. Under en alkis gubbe på 60+ som  är otrevlig som fan. Vägg i vägg: ett slisk som knullar på nätterna och tjuter och slår sänggavlen i väggen, mitt emot är det latinamrikanare som grillar så det luktar bränt lik i vår lägenhet varje kväll året runt. Bredvid oss på andra sidan bor ett trevligt par som är okej att prata med, annars så vill jag inte veta av nåra grannar.

• Saft

bor i ett hyreshus och två av grannarna umgås vi nästan dagligen med, dom andra säger man hej till om man träffas

• siamusen

Småpratar lite med dem om jag springer in i dem. Några av dem brukar jag umgås med vid poolen,vi sitter och snackar lite skit

Svar på tråden Hur väl känner du dina grannar? läs TS!