navelplastik??
någon som gjort? avskyr min navel och skulle vilja fixa till den.
någon som gjort? avskyr min navel och skulle vilja fixa till den.
jag ville göra det eftersom min navel ser rätt skabbig ut efter jag hade piercing när jag var gravid. kollade upp vad det skulle kosta...10 000!! så jag skippar det....hoppas du hittar nån lösning!
ja jag mailade ett ställe för att få en uppfattning om kostnaden och det skulle gå på ca 7-8000 då. rätt mycket pengar nu. tänkte kanske ändå vänta tills det att jag skaffat fler barn. tror inte naveln kommer bli så vacker iaf sen om jag ska töja ut den igen ;)
nä jag tänkte så jag å! har inte stört mig på den förut förrän några ungar pekade och sa att jag hade en konstig navel på stranden...sen dess stör den mig den är inte så farlig egentligen, den har bara blivit typ halvt utstående, hade det varit frågan om nån tusenlapp har jag kunnat gjort det men nu...njä!!
jag hade faktist inte helelr funderat på min förns jag piercade dn då jag var 15 och piercan utbrister "what a big bellybotton" å ber sin kollega titta på den och fnissar. jag trodde faktist dock att den skulle bli mindre ju smalare jag vart men det har visat sig att den bara blir mindre djup och ändå lika stor..ser ut som en barnnavel.