Mysig, intim och romantisk restaurang med bra mat i centrala Stockholm??
Finns det?
Gärna lite mindre och avskilt där man kan titta varandra djupt i ögonen och samtidgt äta riktigt, riktigt gott... Gärna dricka gott oxå..
Finns det?
Gärna lite mindre och avskilt där man kan titta varandra djupt i ögonen och samtidgt äta riktigt, riktigt gott... Gärna dricka gott oxå..
gamla stan?
fler?
leiontornet om det är ok med dyrt
billigt och italienskt michelangelo i gamla stan
oprakällaren husmanskost de lux
själv älskar jag sture hof drömmer om att äta där på nätterna
dock helt oromantiskt men skitkul om man vill titta på folk
Stallmästargården är ett annat tips då kommer ni i lantlig miljö
www.baras.se/
tre trevliga ställen med samma ägare. god mat, inte särskilt dyrt, trevlig personal, hög mysfaktor!
Det finns en liten, mysig och billig restaurang som heter venedig om man gillar italienskt.
5 små hus i gamla stan!!! SÅ MYSIGT!
Linguini nära Odenplan är litet, mysigt (lite trångt kanske) och nere i en källare. De har väldigt god mat och extremt prisvärt.
Ett litet hak har också bra mat och jag tycker det är jättemysigt där. Det kallas väl inte romantiskt men vi har fått eget litet fönsterbord med levande ljus och superb mat där.
Le Rouge ska vi till i helgen... verkar väldigt mysigt.
www.lerouge.se
La Famiglia på kungsholmen är mysigt. Hälsingborg annars, fast jag vet inte hur lokalerna ser ut nu när de har flyttat, men det var ju supermysigt på förra stället.
Italiano på nybrogatan är en utav mina favoriter! Mysig italiensk restaurang med gooood pasta