• spiritsinlove

Har du haft inbrott samtidigt som du varit hemma?

- alla stavfel är medvetna -
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft inbrott samtidigt som du varit hemma?
  • Jagbyttenick

Vi hade någon som rotade i källaren mitt på blanka eftermiddagen medan vi var en våning upp. Vi trodde det var min styvfar men det visade sig att han var ute ett ärende just då. Obehagligt...
    Våra grannar intill som inte var hemma hade fått alla sina värdesaker stulna upptäckte vi sen.

• Sartre

Inte vad jag vet?

Däremot har jag en bekant som har för vana att gå in i folks hus när de som bor där ligger och sover.

• spiritsinlove
    Sartre skrev 2008-03-28 00:49:01 följande:
    Inte vad jag vet? Däremot har jag en bekant som har för vana att gå in i folks hus när de som bor där ligger och sover.
    Jobbig vana
  • Meus Veritas
    Sartre skrev 2008-03-28 00:49:01 följande:
    Inte vad jag vet? Däremot har jag en bekant som har för vana att gå in i folks hus när de som bor där ligger och sover.
    Olaglig vana.....fy va hemskt.............hur vet du att personen inte gör så i ditt hem oxå?
  • Sartre
    spiritsinlove skrev 2008-03-28 00:56:32 följande:
    Jobbig vana
    Ja, oerhört. Som tur i eländet är så brukar han åka fast för det också... Ibland kanske det vore bättre om de inte vaknat och blivit traumatiserade, dock. Han är psykiskt sjuk, men skulle aldrig göra en fluga förnär.
  • Meus Veritas
    Sartre skrev 2008-03-28 00:58:01 följande:
    Ja, oerhört. Som tur i eländet är så brukar han åka fast för det också... Ibland kanske det vore bättre om de inte vaknat och blivit traumatiserade, dock. Han är psykiskt sjuk, men skulle aldrig göra en fluga förnär.
    Nej menändå, om inte annat så kan ju han bli skadad om han en dag går in i fel hus.
  • mintchocolate
    Jagbyttenick skrev 2008-03-28 00:47:48 följande:
    Vi hade någon som rotade i källaren mitt på blanka eftermiddagen medan vi var en våning upp. Vi trodde det var min styvfar men det visade sig att han var ute ett ärende just då. Obehagligt... Våra grannar intill som inte var hemma hade fått alla sina värdesaker stulna upptäckte vi sen.
    Jag hade blivit totalt livrädd!

Hur gick det då? Satt ni tysta däruppe eller pratade ni på som vanligt för att låtsats som att ni inte hade hört något? Ringde ni polisen när han var i källaren?
  • spiritsinlove
    Sartre skrev 2008-03-28 00:58:01 följande:
    Låser inte folk dörren?
  • Sartre
    spiritsinlove skrev 2008-03-28 01:01:41 följande:
    Låser inte folk dörren?
    Allt för sällan.
  • spiritsinlove
    Svar på #9
    Knasigt 
Svar på tråden Har du haft inbrott samtidigt som du varit hemma?