• Emeraldy

Bra BUS som inte ger finnar!

Den här tiden på året brukar jag vilja ha BUS i ansiktet för att inte skrämma slag på folk Tyvärr har jag inte hittat nån som jag inte får finnar av Skrikandes

Har du också problemet att du får finnar av BUS, men som nu hittat nån produkt som funkar??

Ge mig tips!!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Svar på tråden Bra BUS som inte ger finnar!
  • Zimlis
    Jag undrade först vad i hela världen BUS va..
    Men så kom jag på den intelligenta förklaringen BUS - Brun Utan Sol
  • Emeraldy

Haha, ja, jag kanske var lite otydlig

• Zimlis

Alltså jag märker verkligen skillnad när jag slarvar med den dagliga rengöringen - då kommer finnarna som ett brev på posten oavsett vilket märke av BUS jag använder.

• Emeraldy

Hmm... Jag tycker jag är rätt duktig på det faktiskt...

• Zimlis
    Emeraldy skrev 2008-03-28 09:04:17 följande:
    Hmm... Jag tycker jag är rätt duktig på det faktiskt...
    Vad använder du för märke på BUS då, för visst är det absolut så att finnarna kan bero på nått i själva blandningen som din hy slår bakut mot.
  • Rombin

jag använder apotekets.. den tycker jag är bra.. är inte lika fet å torkar in snabbare... och det blir jättefin färg dessutom... inte så där orange som många andra... kostar runt 80 kr typ.... =)jag har då inte fått några finnar lr andra utslag av den.. alla är vi ju olika känsliga för olika produkter... men du kan ju prova iaf... =)...

• Jesster

De produkter som finns i vanliga mataffärer t.ex. är ju mer avsedda för kroppen och är lite fetare, därför får man ofta finnar av dom. En jättebra BUS tycker jag är Lancomes BUS som finns på Kicks bl.a. Är lite dyrare men ganska dryg. Ger ett jämnt, snyggt resultat

♥ v.24 ♥
  • Emeraldy

Jag har provat alla möjliga... Just nu har jag L'Oreal. Har även provat Apotekets som Rombin tipsar om. Har dock inte provat nåt dyrare märke. Kanske det jag måste göra..?

• Emeraldy

Jesster:
    Det är sant, de jag har provat har det stått på att de funkar både för kroppen och ansiktet. Borde kanske satsa på en som enbart är för ansiktet!

• Amber1975

Jag tycker att Yves Rochers dagkräm med gradvis buseffekt är bäst.

• Black Celebration

Diors - finns två olika för ansiktet; en naturlig och en som ger mycket färg. Jag använder den naturliga och blir lagom solkysst. Inga finnar om andra (billigare) märken gav mig. Kostar 250 ungefär och hållar huuur länge som helst; man behöver bara en pytteliten klick till hela ansiktet.

• Emeraldy
    Black Celebration skrev 2008-03-30 12:51:12 följande:
    Diors - finns två olika för ansiktet; en naturlig och en som ger mycket färg. Jag använder den naturliga och blir lagom solkysst. Inga finnar om andra (billigare) märken gav mig. Kostar 250 ungefär och hållar huuur länge som helst; man behöver bara en pytteliten klick till hela ansiktet.
    Tack för tipset
  • bäbis nr2

Clairns, lancome och biotherm har bus som e som vanligt kastanjevatten, häll ut lite på en bomullstuss, svep över ansiktet, klart!!!
    torkar på nolltid och ger en omedelbar fräschet(?)
    De enda jag inte får finnare eller svarta porer av!

Svar på tråden Bra BUS som inte ger finnar!