• Emeraldy

Vilken ansiktskräm använder du?

Ja, som frågan lyder i rubriken

Under vår-sommar använder jag The Body Shops Vitamin E-kräm. Smart eftersom den innehåller spf 15

Under vintern nu har jag haft DGEA, nån kräm som man fick beställa billigt från nåt postorder-företag. Blev positivt överraskad

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Svar på tråden Vilken ansiktskräm använder du?
  • AstraTrillian

Bytte till A-creme (www.a-creme.com/) för några månader sen från Biotherm och är supernöjd. Har fått mycket bättre hy efter att ha prövat allt möjligt och dessutom bättre ekonomi

• meic

Jag har provat MASSOR av olika, men den som är absolut bäst för mig är Niveas klassiska blå plåtburk

• Balkongfia

L300 passar mig perfekt!

• Hondjuret
    AstraTrillian skrev 2008-03-28 10:51:03 följande:
    Bytte till A-creme (www.a-creme.com/) för några månader sen från Biotherm och är supernöjd. Har fått mycket bättre hy efter att ha prövat allt möjligt och dessutom bättre ekonomi
    samma här, a-creme is the shit! Andra krämer sticker o svider ofta på mig.
  • Johannas mamma
    AstraTrillian skrev 2008-03-28 10:51:03 följande:
    Var kan man köpa den??
  • mysia

Jag använder Garnier, fesh, med vitamin E.

emaraldy: Hur mycket kostar body shops creme? var ju smart med solskyddsfaktor, är så dålig på smörja in mig på sommaren med solskydd.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • AstraTrillian
    chevygirl skrev 2008-03-28 11:08:58 följande:
    Var kan man köpa den??
    Hälsokosten. Kan tillägga att jag annars är skrptisk mot hälsokost preparat.
  • Johannas mamma
    AstraTrillian skrev 2008-03-28 11:24:15 följande:
    Hälsokosten. Kan tillägga att jag annars är skrptisk mot hälsokost preparat.
    Tackar, då ska jag ta och köpa mej en burk. Det skadar ju inte att prova.
  • Muppan77

Lancôme primordiale, tycker att är det något man inte ska snåla på så är det ansiktskrämen - det är ju det alla ser.

• veroniq

mary kay´s använder jag finns med spf 15 men eftersom jag även använder deras dagserum med spf 25 så har jag kräm utan spf är supernöjd har aldrig varit så här fräsch innan...

• goldielocks

hampakräm från bodyshop.
    helt underbart. jag som har blandhy blir ju aldrig bra annars...
    men den här funkar verkligen och luktar kalasgott.

• sydneygirl

Propyless från apoteket. Billig och superbra!

Använde tidigare Decleors produkter och visst luktar de underbart. Men eftersom det inte är någon skillnad i hur min hud mår så väljer jag den billigare och lyxar till det på tvål och badskum och sånt istället!

• SmSdRottNiNgEn

Jag använder A-creme

• Emeraldy

Hmm... många som skriver om a-creme! Blev ju allt lite nyfiken nu!

Mysia:
    Jag tror den går på drygt 200 kronor. Lite dyrt kan jag tycka, men det är väl för att den innehåller spf. Jag måste vara jättenoga med att skydda huden eftersom jag bränner mig så lätt. Då känns det ju mycket fräschare med en ansiktskräm än att ha vanlig solskyddskräm!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Nanniz79

Använder Id:s dag och natt creme jätte bra .
    Har man lite torr hy på vintern blandar jag cremen med lide Id olja

• snart mamma igen

swissforms 24hcream eller deras hydrogel
    (alpnearingsprodukter)
    tycker jag bäst om

• Hallonmopeden

Jag använder Decleors ansiktskräm (och aromaessence).

• Liloot

Just nu har jag nån från apoteket, L300 tror jag att det är... annars brukar jag ha lite olika, har ingen riktig favvo än

• firewalkwithme

Har precis börjat använda Dermalogica Intensive Moisture Balance. Har höga förhoppningar ! Blir väldigt lätt torr i huden, och har provat många olika märken (senast Vichy), men har ännu inte hittat den perfekta ansiktscremen.

Har även provat den beryktade a-cremen, och för mig som är mycket torr i huden fungerade den inte tillräckligt bra. På händerna var den däremot en hit !

Svar på tråden Vilken ansiktskräm använder du?