Gravid kläder lindex, HM i stockholm?
Finns de särskilda HM och lindex butiker i Stockholm med gravidetskläder eller med mer i alla fall?
och vart ligger de?
Finns de särskilda HM och lindex butiker i Stockholm med gravidetskläder eller med mer i alla fall?
och vart ligger de?
Hmm har bara sett att Hm på Drottninggatan har lite mammakläder, men det var inte mycket...
Tyvärr verkar det som att Lindex har slutat med gravidkläder. Den enda vanliga butik som jag hittat som har mammakläder är HM, och de har inte så jättemycket. Kolla dock flera butiker, verkar variera lite hur mycket de har.
Jag handlade en hel del gravidkläder på HM Drottninggatan och till skillnad från Eliluna blev jag glatt överraskad över utbudet. Där fanns mer än två olika tröjor, två skjortor, ett par jeans och en kjol som brukar hänga på mammaavdelningarna i vanliga fall. Jag tyckte att det fanns mängder med tröjor, skjortor, gardigans, klänningar, kjolar, byxor, lite jeans och hör o häpna en trenchcoat som jag genast inhandlade. Så svårt att hitta ytterkläder för gravida... men trenchcoaten till det humana mammapriset av 598:-
Jag tog en sväng på Topshop på Drottninggatan som skulle ha mycket mammakläder men de var tråkiga i mitt tycke och klart dyrare än HM. Dock ganska brett sortiment ifall man gillar deras kläder.
Jag har även hört att HM på Hamngatan ska ha en stor mammaavdelning, dock inte besökt den själv.
Lindex odengatan har lite mammakläder.
Det som finns på hemsidan www.lindex.se kan du beställa där och betala och sedan hämta ut fraktfritt i närmsta/valfri Lindex-butik.
lindex har flera fina mammaplagg nu, jag shoppar i skärholmen, hm där har oxå fina mammakläder. Ytterplagg har jag haft jätte svårt med men nu har jag köpt en jacka i några storlekar större på kappahl för 499..jätte fin tycker jag.
Både Hempan och Lindex i Ringen vid Skanstull har en hel del mamakläder. Annars har de ju även mkt "vanliga" kläder som passar även oss.
På HMs hemsida under "Hitta butik" kan man se alla butiker som har mammakläder i en viss stad. Praktiskt i Sthlm där det finns miljoner HM men bara några har mammakläder.
Lindex vid Odenplan har!