• Tola

Hur mådde ni i vecka 4??

hej hej:) testade postivt 29/3 och jag är i vecka 4+5 ungefär.. undrar hur ni mådde då? Känner nästan ingenting.. dom första dagarna va jag VÄLDIGT trött och somnade nio på kvällen o brösten ömmar lite.. Men annnars så känner jag ingenting..Så jag hoppas att det är fler som inte kände så mycket då,vill inte känna mig rädd. Jag är lite rädd att nått ska vara fel.. Kram på er alla och grattis till alla positiva :)

• Svar på tråden Hur mådde ni i vecka 4??
  • Eminor

Hej! Jag är nu i v7, och de enda symptomen jag har haft hittills är aningens ömmande bröst och kvällströtthet, men inte alls alla dagar. Jag har hört flera som inte kände av nästan någonting den första tiden, så oroa dig inte! Du kan ju alltid ringa till mödravårdscentralen o fixa tid för inskrivning redan nu, så kan du fråga dem.

• LilleSkutt

Ville bara påpeka att v 4+5 betyder att du är i vecka 5! Du är i 5:e veckan! Annars kan jag säga att inte kände något särskilt i början, men jag blev snart EXTREMT trött... Det har gått över nu, är i vecka 12+6! Dvs vecka 13...

• Smultronet

Jag är i vecka 6 och känner mig precis som vanligt. Känner att det drar i magen ibland.

• Terre79

Jag kände ingenting i v.4, jag visste inte ens att jag var gravid då. Jag fick inga grav.symtom förrens i v.9 eller 10. Så det är nog ingen fara.
    Jag är i v.36 nu och min bebis mår bra och jag med.

• Aurora

jag fick inga symtom förräns i vecka 7..då drog illamåendet igång med besked....urk..måde urdåligt till vecka 11...nu är jag i v.12+6..alltså snart vecka 14!Lycka till och grattis!

• lillvicky

Jag visste inte ens att jag var gravid då, men såhär i efterhand förstår jag att det var därför jag sov så länge på jullovet. Jag brukar alltid vakna Senast nio, men då sov jag till tolv nästan varje dag!
    Dessutom blev jag väldigt anfådd när jag var och tränade, det måste också ha berott på graviditeten.
    Lite ont i brösten hade jag, åtminstone när jag visste att jag var gravid i v6, men illamåendet kom inte förrän i v8 för mej.
    Lycka Till!

• Nightwish

Jag kännde ingenting alls då. Nu e jag i v 9+4 och mår pyton =) Mår illa hela dagarna och är jätte trött.

• Millans hustru

Jag hade redan från slutet av vecka tre (en vecka efter befruktning) svårt att äta, frusen, skum känsla i kroppen och supertrött. Somnade sju i soffan om kvällarna. Det vände i vecka 13 eller 14 o jag har varit pigg ända till för någon vecka sedan (och då menar jag verkligen full av energi!!! Mer än någonsin tror jag)
    Nu i vecka 33.
    Ta hand om dig!

Svar på tråden Hur mådde ni i vecka 4??