Tips på ställe/person som gör dreads!
Nu vill jag ha dreads! Behöver tips på någon som gör dreads i Skåne, Göteborg och/eller Stockholm och vad det kostar.
Nu vill jag ha dreads! Behöver tips på någon som gör dreads i Skåne, Göteborg och/eller Stockholm och vad det kostar.
Ingen?
tyvär vet jag inget ställe men varför inte be en vän att göra dom?
jag har ingen vän som kan göra dem, tyvärr. dessutom ska jag förlänga dem så jag vill verkligen ha någon som vet vad hon/han gör.
okej, om du ska förlänga så är det en annan sak. då blir det allt lite svårare... har själv gjort det
annars så finns det bra tips/filmer på internet där dom visar hur man gör..
Safari i Göteborg gör det, och de har shyssta priser. Vet inte hur mycket...
jag var inne och tittade lite på dina dreads, ser jättefina ut!
har du nån bra länk till tipsen och filmerna?
P yret skrev 2008-03-29 18:44:47 följande:
försöker googla safari i göteborg men får inga träffar, nån som vet om de har en hemsida?
www.dreadheadhq.com/
här kan du kolla runt, men är på engelska
tror det ska finnas en film där, där du ser hur man gör.. från förberedelser till slutresultatet..
ska mata sonen nu!
förresten, tror inte safari har nån hemsida
Jag har gjort mina på Safari i Göteborg. Det var 5 år sedan.. Har FÖR mig att det kostade 1700 Inte säker dock..
Just för tillfället är mitt problem om jag ska ta ut dem eller ej.. Gillar dem, men de har börjat trassla ihop sig och det är jobbigt..
oj, den där smileyn var inte meningen.. Skulle stå kr. Iaf så gjorde jag inte med löshår i utan bara med mitt.