• Lanloun

När började er bebis har storlek 62?

Är lite nyfiken ...

När började era små ha storlek 62?
    Vilken storlek hade de från början?

Och hur länge dröjde det tills de använde storlek 68?

Undrar eftersom vi ska flytta utomlands några månader o vill veta vilka storlekar som är värt att packa med.

• Svar på tråden När började er bebis har storlek 62?
  • Finesse

det är olika från barn till barn. Ebba är ett sk. kräkbarn å går inte upp så mkt i vikt. Så hon är 3 månader å har fortfarande 56.

• snigelfart

Vår tjej började med 62 när hon var ungefär 2½-3 månader. Men då var hon ganska liten när hon föddes 3100 g och 47 cm.

Nu är hon här, vår underbara dotter!
  • Nikki S

Minns inte riktigt när hon började använda 62 men Tindra är 5 månader och har nyligen växt i 68

• snigelfart

TS

Glömde 68. Hon var fyra månader när jag plockade fram 68 men kunde ha 62 säkert en månad till. Hon har fortfarande 68 och är nu snart 8 mån. Det är så himla olika på olika kläder och även på barnen också naturligtvis.

Nu är hon här, vår underbara dotter!
  • agua

min pojke började när han var 2 mån nu är ha 3 mån och kan fortfarande ha 62.

• Joje

Sonen hade 50/56 när han föddes (3334 g och 51 cm), lite stort. Sedan började vi med stl 62 vid ca 8-9 veckor. Har för mig att vi bytte ganska snabbt till 68, han växte fort på längden!!

Det skadar ju inte att packa ner lite större storlekar

• verrron

min son hade strl 62 då han var mellan 1½-2 mån strl 68 hade han när han var tre mån fram till ca 5 mån.

• verrron

skrev lite fel, han började med strl 62 när han var 1½-2 mån och anv strl 62 fram till ca 3 mån..

Svar på tråden När började er bebis har storlek 62?