Hur vanligt med missfall i v24 ??
Om det nu kan kallas missfall, hur som helst så är jag så nojjig hela tiden.
Jag vet att jag väntar barn och inte ett missfall, men kan i alla fall inte slappna av.
Om det nu kan kallas missfall, hur som helst så är jag så nojjig hela tiden.
Jag vet att jag väntar barn och inte ett missfall, men kan i alla fall inte slappna av.
"Missfall" kallar man det inte då, eller jag skulle inte kalla det missfall då, för händer det något SÅ sent i graviditeten så beror det på något annat oftast, jag menar är barnet så sjukt eller missbildat så får man missfall under dem första veckorna.
Men att något händer i v 24 är extremt ovanligt, oroa dig inte
Det är nog ganska ovanligt. Så sena missfall borde nog oftast bero på att där är ngt fel på barnet som gör att det ändå inte skulle vara livsdugligt utanför kroppen och de "felen" borde de ha upptäckt på rutin ultraljudet kan man tycka!
Dessutom börjar du ju närma dig med stora steg att barnet har mycket goda chanser att klara sig om förlossningen skulle starta!
Tycker du ska ta upp din oro med din barnmorska på mvc, hon kan säkert lugna dig ännu mer och förklara mer proffsigt än vi här inne!
Lycka till, det kommer att gå så bra, snart sitter du med ditt lilla barn i famnen och undrar vad det var som hände så snabbt går det!