• bara lilla jag

Gina tricot tjejen gravid?

Jag vet inte varför men, jag tycker det ser ut som början till en lite baby bula på magen på tjejen i gina reklamen.. Hon har alltid varit trådsmal och nu har det dykt upp en liten liten bula, misstänkt lik början till bebismage :D Fast jag kanske har fel.. vad tror ni?

• Svar på tråden Gina tricot tjejen gravid?
  • Linda1976

Har jag inte sett alls?? Hon kanske bara hade råkat äta öht?

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • karlsson1981

Det har jag också tänkt på! Hon har verkligen vart pinnsmal innan..

• Hella182
    Linda1976 skrev 2008-03-29 11:15:44 följande:
    Har jag inte sett alls?? Hon kanske bara hade råkat äta öht?
    haha, ja och blivit normal...
    Prins Liam - beskyddaren
  • bara lilla jag

haha nej men jag tycker liksom att magen börjar lite för långt ner för att ha ätit för mkt.. Jag tänkte på det i reklamen med dom stora t-shirtarna.. då tyckte jag att det såg ut som bebis mage med..

• MansonDust

Hon har ju skittighta jeans i tv-reklamen, skitspinkig.

• Valkyriah
    Mimmicry skrev 2008-03-29 14:32:43 följande:
    Alla ser väl gravida ut i sånna tröjor?
    Tänkte precis skriva detsamma
    Det gör jag med trots att jag väger 52-55 kg till 170 cm Förvånad
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Bonanza

Det är väl snarare så att hon är så nedbantad att det är hennes organ som putar ut? Så brukar det bli på tjejer som väger långt under sin idealvikt, man kan inte banta ner skelett och lever och sånt. Min syster hade så när hon var underviktig. Nu har hon gått upp i vikt och är väger bättre för sin kropp, och har ingen putmage längre.

• bara lilla jag

ja alla ser gravida ut i sånna tröjor.. men jag menar nyaste reklamen med klänningen som hon har på sig...

• bara lilla jag

jag är övertygad hon är gravid efter att ha sett senaste reklamen :D haha

Svar på tråden Gina tricot tjejen gravid?