Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Jessica med Seth

Blogg.se funkar inte

Jag fattar inte varför, men blogg.se funkar inte. Jag har haft problem med den i flera dagar. Nu kan jag inte ens logga in. Skriver jag en kommentar på någon annans blogg så funkar det inte att skicka den.

Varför blir det så här? Jag har inte lagt in något nytt virusprogram som kan tänkas stöta bort sidan.

Är det så här för någon annan?

• Svar på tråden Blogg.se funkar inte
  • Kall öl

Det var så innan för mig. Ganska ofta. Därför bytte jag.

Toivoo parasta mutta pelkää pahinta... Tappara fani ja ylpeä siitä!
  • Vaniljlatte

jag bytte blogg igår för att blogg.se krånglat sådant. men då funkade den ju galant, tills idag då. :S

Vet inte om det kan ha att göra med att de skulle byta "plattform" eller vad det nu stod? Kanske hoppar igång snart. Hoppas verkligen det..

• Vaniljlatte

Har någon här fortfarande problem med blogg.se? Jag har inte kunnat gå in på hela dagen?

• Vaniljlatte

Frk Svår skrev 2008-03-30 16:23:32 följande:

De håller på att byta bloggplattform så därför krånglar det nog liteinfo.blogg.se/1206447574_bloggse_byter_bloggp...
    Ja, det var det jag misstänkte. :) Men tack för info länken, jag skummade bara igenom den när jag läste den sist :)
  • Frk Svår

Iofs skulle väl allt vara bytt och funka nu men sånt där brukar ju alltid dra ut på tiden och krångla så...

• Vaniljlatte

Ja, själv kommer jag bara till inloggningssidan, men sen står det bara "sidan kan inte visas".. skittrist.

• Frk Svår

Det är grymt irriterande. Jag vill blogga!!

• Jessica med Seth

Men då är det inte min dator som krånglar iaf. Skönt. Hoppas det fixas snart, bloggoholic som jag är

• Jessica med Seth

Det funkar fortfarande ionte och jag hittade ingen info på sidan så jag mailade och frågade.

Detta fick jag till svar:

Hej!

Vi är inte klara med migrerineg än.
    Vi har just kört info.blogg.se så informationen som var där
    är nu överskriven. Folk har hittat platsen som vi kommer att
    migrera från och redan gjort kommentarer och t.o.m satt igång
    migreringar. Det saboterar i stället för att hjälpa...

Snälla, vänta tills det är klart.
    Det kommer snart mer info.

mvh
    /roland

• Vaniljlatte

Jessica med Seth skrev 2008-03-31 11:44:48 följande:

Det funkar fortfarande ionte och jag hittade ingen info på sidan så jag mailade och frågade.Detta fick jag till svar:Hej!Vi är inte klara med migrerineg än.Vi har just kört info.blogg.se så informationen som var därär nu överskriven. Folk har hittat platsen som vi kommer attmigrera från och redan gjort kommentarer och t.o.m satt igångmigreringar. Det saboterar i stället för att hjälpa...Snälla, vänta tills det är klart.Det kommer snart mer info.mvh/roland
    hmm. konstigt och klantigt tycker jag. Vaddå vänta tills det är klart? Lite mer info hade ju inte skadat tycker jag. Varför står det inget på startsidan? värdelöst.. tur jag bytt. *surar*
  • ToZa

Gaah! KAn dom inte bara komma igång nu?! haha, jag blir galen , måste få skriva juh!

• Vaniljlatte

oh.. nu fick jag i allafall upp en annan sidanär jag försökte logga in. Ett sånt där felmeddelande "404 not found" kanske ett litet framsteg..

Svar på tråden Blogg.se funkar inte