• EllieK

Cliff Barnes

Vänner pratar om Cliff Barnes i Stockholm. Är det värt att gå till när man ska dit nästa helg. Är det festställe eller bara restaurang? Någon som kan berätta ??

• Svar på tråden Cliff Barnes
  • 402an

:)
    jag som trodde vi skulle råsnacka Dallas...
    :P

• La Lola
    402an skrev 2008-03-30 11:44:49 följande:
    :)jag som trodde vi skulle råsnacka Dallas...:P
    Trodde jag oxå!
    //Gordon Ramsay är min idol
  • anneliesb

Det är ok, maten var superkeff när jag var där för 2 år sen iofs, det är även ett dansgolv som blir SMOCKfullt, så om man gillar att svettas å trängas tycker man nog om det stället!

• Tecken

Var där för några år sen, väldigt god mat - men mycket folk! Och man måste boka bord långt i förväg, så var det när jag skulle dit iaf.

• carola1977

Festställe som i alla fall för några år sedan hade en hemskt lång kö jämt. Ligger ju rätt off också så jag tycker inte att det är värt att åka dit men alla är vi ju olika .

• EllieK

Tack! Med andra ord, välja något annat istället??

Vi kan snacka Cliff Barnes i Dallas oxå!! Gillade alltid honom fastän han var typ av en loser!!

• anneliesb

Jag skulle rekomendera ett annat ställe, säkert kul där om man är stammis dock..

• EllieK

Är det mycket företag / after work där?

• anneliesb

Är du från Sthlm?
    Annars kan jag rekomendera Ambassadeur el Golden hits?
    Men på Golden MÅSTE man vara där innan 22 för dte är mega kö!

• EllieK

Är inte från Stockholm men vi ska ut med kollegor från Sto filialen så vi från Skåne får välja ställe.

• gormisen
    402an skrev 2008-03-30 11:44:49 följande:
    :)jag som trodde vi skulle råsnacka Dallas...:P
    Jag också!!! Och jag gillade inte ens Dallas.... Nu måste jag börja städa!
  • anneliesb

Varför väljer inte de som bor i sthlm istället, de känner väl bättre till menar jag?

• EllieK

När de var i Malmö så fick de välja ett ställe helt utan våra påverkningar, vilket blev jätte lyckat för annars går man alltid till de ställen man är van vid. Så denna gången är det vår tur att boka bord utan deras vetskap

• anneliesb

Aha!
    Om jobbet betalar så får man show oxå på golden, men det är nog lite sent ute för att få platser till det...

• EllieK

Ska kolla upp det. Lite show vore kul överraskning

• anneliesb

Norra Brunn, middag å stand up?

Svar på tråden Cliff Barnes