Ledsen kille om framtiden med sambo, sexproblem
Hej alla, sitter och funderar lite på livet.. det är aldrig bra heh.
Nej men ärligt talat så undrar jag om jag har mött världens tråkigaste tjej eller inte
Jag trivs jätte bra ihop med henne vi har bott ihop i strax 5 år, inga barn ännu förlovade men inte gifta.
Jag är jätte nöjd med hur vi samarbetar i hemmet och hur vi lever i hop, visst vi tajffsar
väl som alla andra. Dock så är hon väldigt svår att ha och göra med när hon blir arg
det går typ aldrig att diskutera saker med henne eller lösa någonting med henne..
Vilket är problem då jag gärna diskuterar saker utan att bli sur, även om det är i miot mig
jag har även svårt att bli arg snarare besviken eller irriterad men jag skriker aldrig..
det började väl kanske för 3 årsen när nyförälskelsen släppt så började sexlivet bli sämre och sämre
och jag försöker alltid lixom pigga upp det med att kanske göra något spännande, ge massage, mysiga middagar
osv. skulle gärna ha långa förspel om det var det som var felet.
men helt ärligt så kanske vi har sex 1 gång i månaden max, och det känns verkligen helt fel. jag tycker hon är jätte
vacker och sexig och jag tänder alltid på henne, oavsett när. Men hon skulle aldrig bara kunna bli sugen.
Utan dem få gånger vi har sex så är det när det passar för henne.. det är aldrig så att jag kan försöka
ta initiativet till sex när jag är sugen utan det är absolut inget i min makt.
Hon tar aldrig på sig själv även fast jag absolut inte skulle ha något problem med det. Utan hon har aldrig gjort det
säger hon och tänker aldrig.
Och det känns så frusterande när man hör om andra som iaf har ett aktivt sexliv, och det som känns störande
är att jag gillar verkligen sex jag tycker det är jätte roligt och romantiskt. Men att aldrig få utlopp
för sina egna känslor känns sjukt frustrerande att det bara ska vara på hennes villkor.
Så nu sitter jag här 24 år gammal och känner att det är dags att bestämma sig om man ska gå vidare eller inte
för jag vill ju trottsallt skaffa barn snart och gärna gifta mig men jag är mycket tveksam att det ska bli med
henne. Känns som att har man det så här torrt i kärlekslivet nu så lär det inte bli mycket bättre efter att ha
barn och mycket annat att hålla reda på.
Sen börjar man tänka på bodelning osv och allt blir bara så jobbigt, speciellt för att min sambo skulle bli självklart
ledsen om vi skulle göra slut men också för att hon skulle inte gå att prata med om vi lämnade varandra, hon skulle bli
arg och ledsen och skrika osv och jag är så mesig ibland att jag bara tappar orken då.. jag gillar helt enkelt inte att bråka.
Jag bara undra för jag har glömt mina tidigare förhållanden, men säg att eran sambo kommer och inte kanske inte är
helt superkåt men gör ni er då? jag har väldigt enkelt att bli tänd, lixom eller hur är det egentligen
är det så jävla krånligt som det känns för mig just nu eller visst ska det vara mycket enklare?
Jag har för mig det iaf...
Suck ledsen kille. Tacksam för svar.