• Lenelin

Förslag på doppresent till liten tjej

Har ni några bra idéer på minnesvärda doppresenter till små flickor? Jag funderar på något med namnet ingraverat... Kanske ett hängsmycke? Mycket tacksam för andra idéer också!!!

• Svar på tråden Förslag på doppresent till liten tjej
  • Roos84

Man kan ju alltid köpa en stjärna och döpa den efter flickan. Kostar i och för sig ganska så mycket. Ligger runt 500kr.

• Josan123

Namnbrickor är ju väldigt populärt. Finns flera företag som säljer detta.

Ett födelsedagståg är ju oxå trevligt att ge bort men det kanske inte är så typiskt att ge bort till en tjej.

• Lenelin

Köpa stjärna? Verkligen en annorlunda present! Hur, var, när?

• MissMickan

Hej var inne på babynapp.se och såg att man kan beställa bäddset till spjällsängen med namn och födelsedatum på. Kanske kan va ngt :)

• Lenelin

Ja, det finns ju risk för att det blir lite smycken och glittrande saker i paketen och man vill ju ha något lite annorlunda...inte som alla andra. Bäddseten kollade jag också på! Det är en bra idé tycker jag!!

• Lenelin

Åh, tavlorna var ju hur söta som helst!!!

• maggan75
    Lenelin skrev 2008-03-30 20:26:17 följande:
    Åh, tavlorna var ju hur söta som helst!!!
    Ja mina barn har varsina Tösen har även en dörrskylt och en väggkrok.. som hon fått i doppresent. ( Det är min kompis som gör dem ) 
  • Lenelin

maggan 75: Säljer hon också? Vad ligger priserna på?

• maggan75
    Lenelin skrev 2008-03-30 21:19:15 följande:
    maggan 75: Säljer hon också? Vad ligger priserna på?
    Ja hon säljer .... du kan ju kolla med henne vet inte riktigt vad hon tar nu... hon heter ordning och oreda här på fl
Svar på tråden Förslag på doppresent till liten tjej